اخبار بازی

عرضه‌ی بازی Osiris: New Dawn برای Xbox One و PS4 تائید شد

پس از عرضه‌ی موفق بازی Osiris: New Dawn برای رایانه‌های شخصی از طریق قابلیت "دسترسی زودهنگام" [Early Access]، شرکت Fenix Fire تائید کرد که این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی، Playstation 4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Osiris: New Dawn هفته‌ی پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و با بازخورد مثبت منتقدین و بازیکنان همراه بود؛ این بازی خیلی سریع به 100 بازی پرفروش استیم [Steam] راه یافت. همانطور که اعلام شد، توسعه دهنده‌ی این بازی یعنی شرکت Fenix Fire، خبر از عرضه‌ی این بازی در سال آینده‌ی میلادی برای کنسول‌های PS4 و Xbox One داده است.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای رسمی در این مورد اعلام کرد:" نسخه‌ی کنسولی بازی Osiris: New Dawn برای انتشار برای کنسول Xbox One از طریق برنامه‌ی ID@Xbox و کنسول Playstation 4 در سال 2017 میلادی برنامه‌ریزی شده است."

داستان Osiris: New Dawn 40 سال پس از الان در جهانی بیگانه روی می‌دهد که انسانیت تازه شکل گرفته است. بازیکنان وظیفه دارند به ساخت پایگاه، توسعه‌ی فن‌آوری‌های مرتبط با آینده و مبارزه با بیگانگان با سلاح‌های پیشرفته بپردازند. همانطور که اشاره شد نسخه‌ی دسترسی زودهنگام این بازی هم‌اکنون برای PC عرضه شده، اما شرکت Fenix Fire تصمیم دارد تا این بازی را سال آینده‌ی میلادی برای همه‌ی پلتفرم‌های مقصد عرضه خواهد کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا