اخبار بازی

عذرخواهی Ubisoft به خاطر مشکلات Assassin’s Creed Unity با بازی رایگان

Ubisoft امروز رسماً به خاطر مشکلات Assassin’s Creed Unity عذرخواهی کرد و برای جبران، بازی‌های رایگان به خریداران هدیه می‌دهد.

Yannis Mallat مدیرعامل Ubisoft Montreal و  Torontoدر بلاگ این شرکت، به خاطر مشکلاتی کهAssassin's Creed Unity  از تاریخ عرضه با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، عذرخواهی رسمی زیر را منتشر کرد:

"من از صمیم قلب به نمایندگی از Ubisoft و تیم Assassin’s Creed از شما پوزش می‌طلبم. مشکلات بازی، مانع لذت بردن شما از آن شد و بسیاری از شما را از تجربه تمام پتانسیل بازی محروم کرد. ما به سختی در تلاش هستیم تا مشکلاتی که بازیکن‌ها گزارش می‌دهند را برطرف کنیم و Patchهایی که تا به حال منتشر کرده‌ایم بسیاری از مشکلات را برطرف کرده‌اند.

عرضه Assassin’s Creed Unity جز مورد انتظار ترین لحظات، برای من و تمامی تیم‌هایی که از سرتاسر جهان در ساخت و توسعه بازی نقش داشتند و مقدار فراوانی انرژی، علاقه و مهارت را صرف ساخت بازی کرده‌اند، بود."

علاوه بر این عذرخواهی، Mallat اعلام کرد که season pass بازی دیگر به فروش نخواهد رفت و تمام کسانی که Assassin’s Creed Unity را خریده اند، اولین DLC بازی؛ یعنی Dead Kings را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

کسانی که season pass بازی (که شامل Dead Kings می شود) را خریده‌اند به انتخاب خود می‌توانند یکی از بازی‌های The Crew، Far Cry 4، Watch Dogs، Assassin’s Creed Black Flag، Rayman Legends و Just Dance 2015 را به صورت رایگان دریافت کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا