اخبار بازی

عدم وجود بخش Co-Op در Devil May Cry

Tameem Antoniades از Ninja Theory اعلام کرد، بازی DmC: Devil May Cry دارای بخش Co-Op نبوده و در این راستا، تهییه کننده‌ی بخش آمریکایی Capcom آقای Alex Jones اذعان داشت که شاید در سری های بعدی، این بخش نیز قرار داده شود.
Jones در مصاحبه با IGN در مورد می‌گوید: "قصد ندارم شما را اذیت کنم؛ ما به دلایلی که با بخش داستانی نیز ارتباط دارد، نمی‌توانیم از بخش co-op استفاده نماییم؛ برای مثال، یکی از آن ها این است که داستان اصلی بازی پیرامون Dante بوده و وجود شخصی دیگر می‌تواند ضرباتی به داستان بازی وارد کند. DmC از آن دسته بازی هایی است که بازیباز می‌خواهد تمام دشمنان را از بین برده تا با استفاده از قدرت آن ها، به ارتقای خود بپردازد؛ بنابراین اگر بخواهید در کنار کس دیگری به جنگ بپردازید، قطعا نتیجه‌ی جالبی نخواهد داشت و به مشکل بر خواهید خورد. اگر در آینده راه حلی برای مشکلات یاد شده پیدا کردیم شاید از این بخش استفاده کنیم ولی در حال حاضر شما فقط و فقط باید به تنهایی پیش رفته و کنترل Dante را در دست بگیرید."
Tameem Antoniades نیز ساعاتی پیش و در توییتر خود موضوع Co-Op را به کل تکذیب کرد و گفت: "ما برنامه ای برای بخش Co-Op نداشته، نداریم و نخواهیم داشت؛ متاسفم!"
DmC: Devil May Cry در تاریخ 15 January سال 2013 برای PS3 و Xbox 360 منتشر شده و مدتی بعد نیز برای PC عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا