اخبار بازی

عجیب اما واقعی، به ما ‌Xbox one‌ـی را بدهید که در E3 قولش را دادید!

طبق گزارش رسمی سایت Xbox یعنی OXM گیمر David Fontenot دست جمع آوری امضا علیه سیاست‌های تغییر یافته ماکروسافت در سایت Change.org زده است. و از سران ماکروسافت خواسته است تا برگردند به زمانی که سیاست‌های خود را تغییر نداده بودند(منظور وی نمایش این شرکت در E3 است که بسیار مورد انتقاد قرار گرفت است) این اعتراض وی در حال حاضر همراه شده است با 470 نفر که از وی پشتیبانی می‌کنند و Fontenot در قبال این مسئله در سایت مذکور عنوان کرده است، "Xbox One‌ـی که در E3 به ما قولش را دادید برگردانید"

در این بیانه آمده است، ویژگی‌های قبلی Xbox One نشان از آنده سرگرمی‌ها بود.بازی‌ها را به صورت دیجیتال خریداری و بر اساس ویژگی‌هایی چون، مبادله و به اشتراک گذاری این کار را انجام می‌دهید. اساسا نیز این ایکس باکسی برای استیم بود. ولی چون این سیاست را به صورت واضح به مشترکین ابلاغ نکردند Sony نیز از این مسئله استفاده کرد و آن‌ها به این وضع دچار شدند. باید راه چاره‌ای باشد، نمی‌تواند همه چیز این باشد و یا هیچ چیز نباشد. ما خواستار بازگشت هستیم.

هنوز مشخص نیست که منظور وی بودن خرید وفروش دیجیتالی X1 فقط است یا خواستار آمدن دوباره DRM یا وصل اینترنتی است(؟) و اینکه چگونه است سایت رسمی و مهمی چون OXM به خاطر یک کاربر و 212 امضا (در زمان اولیه) دست به زدن همچین خبری می‌زند جای سوال دارد.

شما نیز اگر خواستار برگشت سیاست‌های ماکروسافت هستید کلیک کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا