اخبار بازی

طرفداران: Stephen Russell صداپیشه اصلی Garrett در Thief را برگردانید


Eidos Montreal قبلا گفته بود که قرار است Stephen Russell صداپیشه شخصیت اصلی سری Thief یعنی Garrett وظیفه‌ صداپیشگی این شخصیت را دوباره بر دوش بکشد ولی تا اوایل کار صداگذاری بیشتر با Stephen Russell همکاری نکردند، این در حالی است که Romano Orzari صداگذار mo-cap از شخصیت‌های Assassin’s Creed 2 صداپیشگی Garrett را بر عهده خواهد داشت و اکثر طرفداران نیز از این موضوع خوشحال نشده‌اند.

حال به تازگی 1800 امضا برای بازگرداندن Stephen Russell برای صداپیشگی Garrett در Thief جمع‌آوری شده است، طرفداران خواستار صداپیشگی Romano Orzari نیستند، چرا که صدای Garrett در این سری برای همه شناخته شده است.

"اجازه ندهید Thief نیز مانند Splinter Cell که بعد از 5 بازی صداپیشه Sam Fisher عوض شد، صداپیشه Garrett نیز عوض شود. ما به این کاراکتر وابسته هستیم، Stephen قسمت اصلی از سری Thief است."

Stephen Russell در پاسخ به حمایت هواداران از او گفت:
"یکی از بخش‌های مهم زندگی من همکاری با سازندگان اصلی سری Thief بوده است، من از حمایت شما سپاسگزار هستم. صداپیشگی Garrett و  ( Benny و Karras)  همکاری با تیم صداگذاری بسیار خوب بخصوص افراد با استعدادی مانند Eric Brosius و Kemal Amarasingham یکی از بهترین خاطرات من است و از آنان به خاطر فرصتی که به من دادند تشکر می‌کنم."

برای رای دادن به این جا مراجعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا