اخبار بازی

طراح Thief از Dishonored می‌گوید

عنوان جدید استدیو Arkane یعنی Dishonored یکی از عناوین اکشن مخفی کاری‌ای بود که توانست در میان منتقدان محبوب باشد. به‌نظر می‌رسد که عنوان Thief هم همچنین است.

طراح ارشد Thief یعنی آقای Daneil Widnfeld Schmidt در رابطه با Dishonored می‌گوید: "عنوان Dishonored به عنوان یک بازی اکشن، بازی بسیار خوبی بود اما وقتی که من داشتم این بازی را تجربه می‌کردم مطابق با انتظار من نبود. زیرا بازی، حالت Arcade داشت و مکانیک‌های جادویی آن خوب از آب در نیومده بود."

وی افزود: "Dishonored به بازیکنان آزادی عمل زیادی داده بود و راه‌های مختلف برای کشتن مردم و انتقام جویی را به تصویر می‌کشید اما Thief جوری هست که ما با آن قصد داریم وسایل را بدزدیم."

وی تصریح کرد: "بسیاری از مضامین Dishonored، مربوط به داشتن راه‌های مختلف برای ترکیب قدرت جادویی بود اما ما سعی کردیم در بازی گزینه‌های متنوعی قرار دهیم. مثلاً نحوه برقرار کردن ارتباط با وسیله اطراف و به‌دام انداختن NPCها برای دزدی کردن!"

وی در آخر گفت: "برای این که بتوانیم در داستان غرق بشویم، نیاز به واقع‌گرایی داریم. پس ما قابلیت مخفی‌کاری را به قدرت جادویی ترجیح خواهیم داد تا بازیکن واقعاً حس کند که وی، یک دزد باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا