اخبار بازی

طراح Dishonored: وجود 8GB RAM در PS4 باعث خوشحالی است

طراح مراحل عنوان Dishonored آقای Christophe Carrier ظاهرا از تصمیم سونی مبنی بر قرار دادن 8 گیگابایت رم GDDR5 در PS4 بسیار خوشحال است. بسیاری از سازندگان و طراحان بازی تا پیش از گردهمایی سونی از این مساله اطلاعی نداشتند تا این که در جریان این مراسم Mark Cerny عنوان کرد که سونی گام بسیار بزرگی در جهت رضایت سازندگان بازی ها برداشته است. آقای Christophe Carrier در این مورد می گوید: "به عنوان یک طراح بازی ما هر روز پیرامون چگونگی استفاده از حافظه (memory ) به مشکل بر می خوردیم.  بعضی چیز ها را حذف می کردیم برخی را از درون بازی جدا می کردیم، مراحل را از هم جدا می کردیم و NPC ها را از مراحل حذف می کردیم زیرا فضای کافی در حافظه برای پردازش آن ها نداشتیم."

وی در ادامه می گوید: "اکنون با دانستن این نکته که حافظه در نسل بعدی کنسول ها قرار است افزایش بیابد برای ما این مساله بسیار خوشایند است. این چیزیاست که ما انتظار آن را می کشیدیم. ما از ابتدا PC باز بودیم و عاشق امکانات PC بودیم و بعد می بایستی برای کنسول ها نیز بازیمان را بسازیم، اما مشکل اصلی ما حافظه کنسول ها بود. پردازشگر کنسول ها خوب بود اما حافظه برای ما بسیار با اهمیت تر بود. پس این خبر بسیار خوبی برای ما است که حافظه افزایش می یابد."

آن ها هم چنین مشغول ساخت بازی جدیدی هستند اما اطلاعاتی از آن  هنوز منتشر نشده است. پیشتر شرکت Bethesda خبر از فرنچایزی جدید را داده بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا