اخبار بازی

صداگذاری بازی ارتش‌های فرازمینی

استدیو رسپینا: با توجه به اهمیت بالای این بخش و پیشنهادهای بیشمار شما دوستان جهت حضور بهترین صداپیشه‌ گان کشور، از نام آشناترین هنرمردان عرصه‌ی صداگذاری و تئاتر دعوت به همکاری کردیم.
در اینجا با معرفی صداپیشه‌ی شخصیت اصلی بازی با شما خواهیم بود:

 src=/files/E_T_%20Armies%20(4).jpg style=

—-

 src=/files/E_T_%20Armies%20(2).jpg style=

 

 –فریدون محرابی" در نفش "آریا" – عنوان کاراکتر اصلی بازی

فریدون محرابی لیسانس بازیگری را از دانشگاه هنر و معماری و فوق‌ لیسانس کارگردانی و بازیگری را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرده است. او اگرچه در سریال‌هایی چون مدار صفر درجه، مرگ تدریجی یک رویا، به کجا چنین شتابان، آشپزباشی ، خانه بی پرنده و کارهای تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است، اما در واقع محرابی به عنوان یکی از بازیگران و کارگردان‌های مطرح رادیویی به حساب می‌آید که سال‌هاست نقش‌های متنوع رادیویی را پشت میکروفن مرکز نمایش رادیویی به واقعیت تبدیل کرده و کارگردانی نمایش‌های رادیویی مختلفی را عهده‌دار بوده است.

فریدون محرابی به عنوان کاندیدای بهترین بازیگر "جشن بازیگر" خانه‌تئاتر برای بازی درنمایش «خون و گل سرخ» برگزیده شده است،، جشن بازیگر خانه تئاتر امشب(20 اردیبهشت ماه) ساعت 19 در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر برگزار می شود.

با توجه به سوابق و تشابه آقای محرابی به کاراکتر "آریا" از ایشان دعوت کردیم تا در بازی ارتش‌های فرازمینی نقش آفرینی کنند. امیدواریم با توجه به رقابت سخت ایشان با بزرگانی چون فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی و پارسا پیروزفر و … امشب شاهد انتخاب فریدون عزیز باشیم.

در خبرهای بعدی شاهد معرفی دیگر صداپیشه گان و مدیر دوبلاژ خواهیم بود.

https://www.facebook.com/ETArmies

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا