اخبار بازی

صداپیشه‌ی Frank West از سری Dead Rising جایگزین می‌شود

فرانک وست را می‌توان از آن دسته کاراکترهایی دانست که از ابتدای لانچ نسخه‌ی اول یک بازی، مردم عاشقش می‌شوند. بازیسنتر گزارش می‌دهد. از همان ابتدای عرضه‌ی اولین نسخه از Dead Rising در سال 2006 میلادی فرانک با شخصیت طنز و در عین حال جذابش توانست دل پلیرهای این فرنچایز را به دست آورد تا آن‌جا که وقتی حضور فرانک در چهارمین نسخه از این سری تایید شد، طرفداران را به شدت هیجان‌زده کرد.

 

اما مدتی بعد بود که با انتشار تریلری از بازی، مشخص شد صدای فرانک تغییر کرده‌است که نتیجه‌ی تجدید نظر Capcom در استفاده از صداپیشه‌ی قبلی این شخصیت بود. صداپیشگی این شخصیت دوست داشتنی در سه نسخه‌ی قبلی را T.J. Rotolo برعهده داشت، اما به نظر می‌رسد Capcom طی ساخت نسخه‌ی جدید از او دعوتی به عمل نیاورده است.

 

 src=/files/Dead-Rising-4-3-1280x707.jpg style=

 

چندی پیش از مدیر مالی Dead Rising یعنی Trant Lee-Aimes طی یک پرسش و پاسخ با طرفداران این بازی، درباره‌ی علت عدم حضور T.J. Rotolo سوال شد. وی در پاسخ گفت:«می‌خواستیم با کسی کار کنیم که نسخه‌ی جاافتاده‌تر و مسن‌تری از فرانک وست را به نمایش گذارد. امیدوارم به هیچ وجه قصد بی‌احترامی نسبت به صداپیشه‌‎ی قبلی را نداشتیم. اتفاقاً فکر می‌کنم TJ در نسخه‌های قبلی واقعاً استثنایی کار کرده‌است.»

 

این حرکت بسیاری از طرفداران Dead Rising را آزرده‌خاطر کرده‌است؛ به خصوص که فیلم‌های منتشر شده از بازی به هیچ وجه نسخه‌ای مسن‌تر یا جاافتاده‌تر از فرانک را نشان نمی‌دهند. Dead Rising 4 در ششم دسامبر امسال برای پلتفرم Xbox One منتشر خواهد‌شد. تا آن زمان تنها می‌توان امیدوار بود که اوضاع برای Capcom خوب پیش رود، اما تجربه نشان داده که تغییر صداپیشه‌های قدیمی و محبوب معمولاً نتیجه‌ی خوبی به دنبال ندارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا