اخبار بازی

صحبت های کازو هیرای در مورد پلی استیشن ۴ و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

 صحبت های «کازو هیرای» رئیس و مدیر عامل اجرایی کمپانی «سونی» ، در رابطه با پلتفرم «پلی استیشن ۴» و هدست«واقعیت مجازی پلی استیشن» را مطالعه کنید. با بازی سنتر همراه باشید.

«پلی استیشن ۴» با رسیدن به سطحی جدید از نوآوری ها و سرگرمی به کنار زدن محدودیت ها ادامه خواهد داد ، پلتفرم«پلی استیشن»  شامل سخت افزار ، نرم افزار و سرویس خدمات «اینترنت» در سطح جهانی توسط خریداران و صنعت گیم مورد تقدیر قرار گرفته است .

  تا ماه می سال ۲۰۱۶ ، فروش کلی پلتفرم «پلی استیشن ۴» به بیش از ۴۰ میلیون واحد رسیده است ، این کنسول به فروش فوق العاده خود با داشتن لقب سریع ترین میزان فروش بالا در تاریخ «پلی استیشن» ادامه خواهد داد .

 با توجه به نوآوری های پیرامون «اکوسیستم» پلتفرم «پلی استیشن»، کمپانی«سونی» به سرمایه‌گذاری برای ایجاد ابتکارات پیرامون این پلتفرم ادامه خواهد داد ، بطور مثال هدست «واقعیت مجازی پلی استیشن» که از ماه آینده قابل خرید میباشد پلتفرم«پلی استیشن ۴» به سطح بی سابقه ای از میزان درخواست و‌ توجه خواهد برد ‌.

« واقعیت مجازی» ما در ابتدا ما را به ناحیه ای جدید که در آن فرصت های بدون محدودیت در رابطه با صنعت گیم است خواهد برد ، اما با پیشروی کردن میان تمام بخش های کمپانی «سونی»، بزودی و با کمک «هدست واقعیت مجازی» میتوان از این هدست در طراحی و ساخت و تولید محتوا یا تصویر برداری دیجیتالی استفاده کرد .

 کمپانی «سونی» هم اکنون در حال تحقیق است تا بتواند صنعت «واقعیت مجازی» را به یک «بیزینس»و یک فرصت جدید در بحث خلاقیت تبدیل کند.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا