اخبار بازی

صحبت های راک استار در مورد نسخه ی دوم عنوان Red Dead Redemption

کمپانی مشهور راک استار در طی پرسش و پاسخی که در بلاگ خود در مورد نسخه ی دوم عنوان Red Dead Redemption شده بود، به صورت غیز مستقیم ساخت ادامه ی این IP را تایید کرد.

این موضوع زمانی جدی شد که یکی از بازدید کنندگان بلاگ سوالی را مطرح کرد که بدین شرح بود: "همه علاقه مند هستند که بدانند آیا دنباله ای برای این بازی در کار خواهد بود یا خیر ؟!" و راک استار در پاسخ به این سوال گفت: "ما همه ی IP های خود و مخصوصآ عنوان Red Dead Redemption را بسیار دوست داریم. همه ی ما می دانیم که طرفداران این بازی به شخصیت اصلی آن یعنی جان مارسون علاقه ی زیادی دارند و همین باعث خشنودی ما خواهد بود. ساخت پروژه ی وسترن همیشه برای ما هیجان خاصی را ایجاد می کند و همه ی ما از ساخت عنوان های وسترن خوشحال می شویم.

البته سوالات دیگری پیرامون عنوان های L.A Noire و همچنین Bully شده بود که راک استار در پاسخ به آنها اعلام کرد: "ما عجله ای برای ساخت ادامه ی عنوان های خود نداریم و البته این راهم اضافه کنیم که این بدین معنا نیست که ادامه ای برای ساخت عنوان های خود در نظر نمی گیریم و حتمآ در آینده شاهد اخبار بهتری پیرامون این صحبت ها خواهید بود."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا