اخبار بازی

صحبت های استودیو دایس در رابطه با بخش داستانی عنوان بتلفیلد 1

صحبت های استودیو  «دایس» ؛ در رابطه با بخش داستانی عنوان Battlefield 1  را مشاهده کنید.در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 هر ۵ داستان متفاوت بخش داستانی عنوان  Battlefield 1  دارای یک شخصیت اصلی با قابلیت های مختلف میباشد .

• در حالی کاراکتر های اصلی بخش داستانی تکنفره عنوان  Battlefield 1 در جنگ حضور دارند، اما این داستان ها شخصی بوده و در رابطه با تاریخ و اصلیت جنگ جهانی اول نخواهند بود .

• با توجه به تنوع و وسعت وقایع جنگ جهانی اول، استودیو دایس تلاش کرده است تا حد ممکن از کاراکتر ها و‌محیط های جنگ جهانی اول در بخش داستانی عنوان  Battlefield 1  استفاده کند.

• یکی از الهامات گرفته شده در رابطه با وقایع جنگ ‌جهانی اول را میتوان در یکی از قسمت های داستانی این بازی با نام  Through Mud And Blood  که در رابطه تانک بریتانیایی مدل  «V» ارتش بریتانیا در جنگ‌ جهانی اول میباشد یافت. این داستان در رابطه سربازی جوان میباشد که به عنوان راننده این تانک به خدمت ارتش بریتانیا در آمده است، اما وی هیچ سر رشته ای از وسایل نقلیه جنگی مدرن نداشته و باید سریعا نحوه حرکت دادن تانک را یاد بگیرد.

• هدف اصلی استودیو دایس برای ساخت قسمت داستانی عنوان  Battlefield 1  ساخت یک روایت داستانی اجتماعی و داینامیک بوده است، بطور مثال شخصیت اصلی قسمت  Through Mud And Blood  با نام  Danny Edwards  یک تک تیرانداز حرفه ای یا یک خلبان کار کشته نبوده، او بصورت داوطلبانه برای حضور در جنگ حاضر شده است .

• بخش داستانی عنوان  Battlefield 1  همچنین دارای قسمت های سینماتیک نیز میباشد تا بازیکنان بتوانند چهره کاراکتر اصلی را ببینند، چیزی که به ندرت در سری  Battlefield  استفاده شده است .

• همچنین با توجه به صحبت های استودیو دایس، این استودیو سعی کرده است تا حس آزادی و گیم پلی جذاب بخش چند نفره عنوان  Battlefield 1  در بخش داستانی نیز وجود داشته باشد، بطور مثال در یکی از داستان های این بازی با نام  Through Mud And Blood  وارد جنگلی مه آلود خواهید شد که باعث میشود دید شما کم شده و نتوانید محیط را به راحتی ببینید و همچنین به دلیل دید کم خارج از تانک و بصورت پیاده در این جنگل حرکت خواهید کرد.

• همچنین وابسته به نظر بازیکنان، آنان میتوانند بصورت مخفیانه و با استفاده از سلاح سرد و حمله از پشت سر یا با استفاده از مواد منفجره داستان بازی را پیش ببرند.

• همچنین میتوانید خدمه تانک های دشمن از تانک بیرون آورده تا به وسیله تانک های دشمن نیز قابلیت نبرد را داشته باشید، استودیو دایس تمام تلاش خود را انجام داده تا حس ‌تجربه بخش داستانی به خوبی تجربه بخش چند نفره باشد .

• همچنین در بخش داستانی عنوان " Battlefield 1 " با شخصیت های تاریخی بزرگی مانند توماس ادوراد لورنس ( لورنس عربستان ) و مانفرد فون ریشتهوفن ( The Red Baron ) روبرو خواهید شد، بطور مثال در قسمت داستانی با حضور لورنس عربستان باید قطار معروف و ‌جنگی امپراطوری عثمانی با نام  The Canavar  را به هر طریقی که شده و به وسیله شخصیت اصلی این قسمت که یک صحرا نشین عرب است و با کمک لورنس عربستان نابود کنید، در این بخش میتوانید از اسب یا هر وسیله موجود برای پیش بردن داستان استفاده کنید و این امر بر عهده بازیکنان خواهد بود.

• عنوان  Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر برروی پلتفرم های اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

 

 

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا