اخبار بازی

صحبت‌های خالق Final Fantasy در رابطه با بازسازی نسخه‌ی هفتم و بیشتر

هیرونوبو ساکاگوچی [Hironobu Sakaguchi]، خالق سری Final Fantasy، در گفتگوی جدیدی که با Glixel داشته در رابطه با فرآیند توسعه‌ی نسخه‌ی بازسازی [Remake] بازی Final Fantasy 7 و مواردی دیگر صحبت کرده است.

وی در رابطه با نسخه‌ی بازسازی قسمت هفتم این سری، بیان کرد که یکی از دلایلی که شرکت Square Enix تصمیم به توسعه‌ی این بازی در قالب یک بازسازی گرفته این است که آن‌ها نمی‌خواهند انتظار بالای طرفداران را به ناامیدی تبدیل کنند. ساکاگوچی ابراز کرد که ساخت نسخه‌ی بازسازی یکی از توسعه‌های دشوار است که به طور مشخص و نمونه می‌توان به سه گانه جنگ‌های ستاره‌ای اشاره کرد. جورج لوکاس [George Lucas]، تغییرات زیادی را در نسخه‌ی ویژه‌ی فیلم‌هایش اعمال کرد، اما طرفداران هنوز صحنه‌های اصلی آن را دوست دارند.

وی بار دیگر تائید کرد که وی تا زمان رونمایی از نسخه‌ی بازسازی Final Fanstasy 7 در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 به صورت عمومی، از این مورد اطلاعی نداشته است. وی همانند عموم مردم هنگام شنیدن این خبر شگفت زده شده است.

ساکاگوچی ابراز داشته که پیش‌نمایش این بازی را دیده و تیم توسعه به خوبی مراحل توسعه بازی را با ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهند. وی عقیده دارد این نسخه، بازی جدیدی محسوب می‌شود که تنها از شخصیت‌ها و المان‌های داستانی نسخه‌ی اصلی بهره می‌برد.

وی در ادامه بیان کرد که هنگام ترک Square Enix، این شرکت سری Final Fantasy را به مسیر جدیدی سوق داده است. وی اعتراف کرد که از تغییر Final Fantasy XIII خوشنود نبوده. اما وی عقیده دارد که تیم توسعه‌ی Final Fantasy XV این سری را به مسیر درستی هدایت می‌کنند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا