اخبار بازی

شینجی میکامی از The Evil Within می‌گوید

عنوان جدید شینجی میکامی، The Evil Within نام دارد که ماه گذشته معرفی شد و سر و صداهای بسیاری را به پا انداخت. در همین راستا کارگردان این بازی یعنی آقای شینجی میکامی اخیراً با وبسایت PC Gamers مصاحبه‌ای را انجام داده است که در طی این پرسش و پاسخ، اطلاعات زیادی را در مورد این بازی منتشر کرد و وعده‌های بسیار زیادی را به هواداران خود داد.

او در این مصاحبه به این موضوع اشاره داشت که بازی The Evil Within در ژاپن با نام "Psycho Break" شناخته می‌شود، زیرا این تلفظ برای آن‌ها راحت‌تر می‌باشد. هم‌چنین دلیل این که میکامی نام Psycho و Break را برای این بازی انتخاب کرده است، این بوده است که کلمه‌ی Psycho یک پل ارتباطی به عناصر روانی می‌باشد هم‌چنین Break هم برای این برگزیده‌است که شخصیت اصلی این بازی بارها با چیزهای وحشتناکی روبرو می‌گردد و از سد آن‌ها عبور می‌کند. شینجی میکامی در مورد انتخاب کردن نام The Evil Within برای بازیِ خود توضیحی نداد اما به نظر می‌رسد که وی قطعاً دلیل خوبی برای انتخاب این نام داشته است.

او در مورد شخصیت اصلی این بازی هم توضیحاتی را ارائه داده است. شینجی میکامی مدعی است که کاراکتر اصلی این بازی یعنی Sebastian Castellanos یک فرد قوی می‌باشد. او دارای کاریزمای قوی است و شخصیت او به قدری قدرتمند است که توانایی مبارزه با آن چیزی را که در اطراف خود اتفاق می‌افتد را دارد. هم‌چنین شینحی میکامی به این موضوع اشاره کرد که وی از شخصیت‌های آسیب‌پذیر استقبال نمی‌کند. با توجه به فیلم‌های ترسناک، ما شخصیت‌هایی را می‌بینم که همیشه به دنبال فرار هستند اما شینجی میکامی اعلام کرد که من از این شخصیت‌ها خوشم نمی‌آید و هر وقت من آن‌ها را نگاه می‌کنم احساس می‌کنم که مرگ نزدیک است. بنابراین من فکر نمی‌کنم که این‌گونه شخصیت‌ها در بازیِ من جایی داشته باشند.

خبرنگار ضمن شوخی با شینجی میکامی در مورد شخصیت Julie (همکار سباستین) گفت که وی شبیه با این‌گونه اشخاص است. ولی شینجی میکامی این صحبت را رد کرد و گفت جولی به هیچ وجه این‌گونه نمی‌باشد زیرا اگر خصوصیات وی این‌گونه بود، مطمئناً ضربه‌ای بر ریتم این بازی وارد می‌کرد. ما می‌بینیم که در گذشته شخصیت‌های زیادی اینگونه بودند.

وقتی که سباستین به دولت هشدار می‌دهد که دشمنان نزدیک شده اند، وی به حالت دولا حرکات می‌کند و هنگامی که وی تنها می‌شود به موضع طبیعی خود باز می‌گردد. روشنایی یکی از مهم‌ترین عناصر این بازی است. خبرنگار با وجود این که از آقای میکامی خواست در مورد نقش فانوس‌ها در این بازی توضیح بدهد، اما شینجی میکامی از توضیحات آن، سر باز زد.

در آخر مصاحبه هم خبرنگار از آقای میکامی پرسید که آیا این بازی می‌تواند شلوارمان را خیس کند؟ او در پاسخ گفت: "بله!"

 

خبرنگار این مصاحبه نیز جزئیات اضافی را از این بازی منتشر کرده است که بدین شرح می‌باشد:

در واقع هیچ رابط کاریری در این بازی وجود ندارد و برچسب نوشته‌ها نیز با توجه به نزدیک شدن به آن‌ها، ناپدید می‌شوند.

در این بازی از افکت‌های صوتی زیاد استفاده نشده است و بجای آن از سیگنال‌هایی بهره می‌برد که بوسیله‌ی آن می‌توان دشمنانی را که شما قادر به دیدن آن‌ها نیستید را پیدا کنید. به عبارتی دیگر این سیگنال‌ها، علامت هشدار دهنده هستند.

در این بازی ما شاهد رنگ‌بندی زیادی نمی‌باشیم و به نظر می‌رسد که بیشتر در این بازی، تم‌های خاکستری وجود داشته باشد.

یکی از تله‌هایی که در این بازی کارآیی زیادی دارد Nail Bomb است که بازیکنان می‌توانند آن را در پشت دیوار یا درب، جاسازی کنند.

منوی انتخاب سلاح این بازی به صورت دایره‌ای شکل می‌باشد و به وسیله D-Pad می‌توانید با سرعت بیشتری به سلاح‌ها دسترسی پیدا کنید.

هنگام نشانه‌گیری دوربین این بازی کمی به جلوتر می‌آید و در شانه کاراکتر اصلی قرار می‌گیرد.

بازی به صورت Wide-Screen طراحی شده است و هنگام انتخاب کردن نسبت 16:9 نوار سیاه رنگی در زیر صفحه ظاهر می‌گردد.

 

گفتنی است که این بازی در سال 2014 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا