اخبار بازی

شگفتی “Namco Bandai” از امضای 63 هزار نفری ، Dark Souls در یک قدمی PC


همانطور که مطلع هستید 4 روز پیش PC بازان برای اثبات اینکه خواهان امدن بازی زیبای "Dark Souls" بر روی این پلتفرم هستند ، به سایت Start a Petition for free at Online Petition Bureau رفتن و با امضایی که بیش از 63 هزار نفر در ان شرکت کردند علاقه خود را از این بازی ابراز و از شرکت "Namco Bandai" خواستار ساخت این بازی برای PC شدن .
این امار خیره کننده باعث شد تا مسئولین شرکت "Namco Bandai" به خود بیانند و در این رابطه سخنانی را بیان کنند . مدیر فروم سایت نامکو و یکی از کارکنان این شرکت با نام کاربری  " shoupinou " در این فروم حضور پیدا کرد و در اولین حرفش از این مسئله ابراز شگفتی نمود و از کسانی که در این بیانیه شرکت کرده اند تشکر نمود . وی در ادامه نیز اذعان کرد :

" صادقانه بگویم به هیچ وجه انتظار این حمایت گسترده را از سوی شما نداشتم و این تاجایی رسید که یکی از روئسای من در این مورد با من به گفتگو پرداخت و این در تمام دنیا مثل بمب صدا کرد . باید بگویم اگر میخواستید توجه Namco Bandai را به این مورد جلب کنید ، باید بگویم این کار را به خوبی انجام دادید . اینده در دستان شما است و من امیدوارم همینطور به حمایت خود ادامه بدهید ".

هم اکنون بیش از 63 هزار نفر در این ارا شرکت کرده اند . این بازی شاید راهی باشد تا دیگر شرکتهای بازی سازی بیشتر و راغبتر شوند تا بازیهای خود را برای pc نیز مد نظر قرار بدهند .

کسانی که هنوز شرکت نکرده اند به لینک زیر بروند .

Dark Souls for PC

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا