اخبار بازی

شماره ی بعدی مجله ی GameInformer به GTA V اختصاص دارد

بسیاری از گیمرهای دنیا در سراسر جهان برای بدست آوردن اطلاعات جدید از عنوان GTA V توسط راک استار لحظه شماری می کنند. عنوانی که از نظر بسیاری از منتقدین گیم در دنیا به عنوان پدر عنوان های Open World شناخته شده است و از محبوبیت بسیار بالایی در بین گیمرهای دنیا برخوردار است.

اما به نظر می رسد که قرار است انتظارها برای بدست آوردن اطلاعات جدید از این بازی به اتمام شود و طبق گفته های راک استار، در شماره ی بعدی مجله ی GameInformer اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر خواهد شد و بسیاری از سوالات طرفداران این بازی پاسخ داده خواهد شد.

همچنین سردبیر مجله ی GameInformer در توییت خود رسمآ اعلام کرد که کاور نسخه ی بعدی مجله به عنوان GTA V اختصاص دارد که از همین رو میتوان امیدوار بود که اطلاعات خوبی از این بازی منتشر شود. و اما مهم ترین سوالی که شاید ذهن تمامی طرفداران این بازی را به خود درگیر کرده باشد، تاریخ عرضه ی این عنوان است که در همین راستا سردبیر مجله ی GameInformer اعلام کرد که فعلآ اطلاعاتی از تاریخ عرضه ی این بازی فاش نمی شود اما اطلاعات جدیدی که در اختیار خوانندگان قرار می گیرد، آنها را تا زمان عرضه ی بازی راضی نگه خواهد داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا