اخبار بازی

شماره جدید Dead Island باز هم در آلمان منتشر نخواهد شد

Dead Island: Repitide باز هم در آلمان، یعنی خانه سازنده این بازی Deep Silver، منتشر نخواهد شد. چندی پیش در نمایشگاه GamesCom تهیه کننده این بازی آقای Sebastian Reichert عنون کرده بود که هیچ تظمینی برای انتشار این بازی در آلمان نمی تواند بدهد، اما حالا اون بطور رسمی این قضیه را تایید کرد.

ایشان در گفتگویی که با سایت PCGamesN داشتند اذعان کردند که: "ما هیچ نسخه سانسور شده ای از بازی نخواهیم داشت، بنا به همین دلیل نمی توانیم این بازی را در آلمان منتشر کنیم. این خیلی عجیب است که یکی از موفق ترین بازی های سال را در اختیار داشته باشید اما در کشور خودتان هیچ کس از وجود آن مطلع نباشد."

سایت joystick اضافه کرد که برای اطمینان کامل از این مسئله و اینکه هیچ ایرادی در ترجمه متون وجود نداشته باشد با پابلیشر بازی یعنی Deep Silver ارتباط بر قرار کرده و قضیه را جویا شدند. DS تایید کرد که خبر کاملا درست بوده است و قصد انتشار این بازی را در آلمان ندارند. سازمان درجه بندی آلمان با نام USK طبق دستورات دولتی اجازه انتشار عناوینی که درآن ها مایه های خشونت زیاد در مقابل دشمنان انسان مانند را داراست را نمی دهند.

این عمل USK می تواند برای خیلی از گیمر ها رنج آور باشد. این در حالی است که شماره سوم بازی معروف شرکت Epic Games یعنی Gears of War 3 که در سال 2011 منتشر شد اجازه انتشار در آلمان را گرفت که باعث تعجب همگان و حتی خود Epic Games شد؛ زیر دو شماره قبلی این بازی اجازه انتشار در آلمان را نداشتند!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا