اخبار بازی

شرکت Ubisoft می خواهد بازی هایی کوچکی مثل Child Of Light را در آینده منتشر کند

ممکن است بازی Child Of Light به اندازه بازی Watch Dogs مورد توجه قرار نگرفته باشد، اما بازی نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت به همین منظور شرکت Ubisoft قصد دارد در آینده از این قبیل بازی ها، بیشتر منتشر کند.

Lionel Raynaud معاون استودیو Ubisoft Montreal در مصاحبه ای با سایت CVG گفت: "تیم ما کارش را به خوبی انجام داد و بازی Child Of Light با استقبال زیادی رو به رو شد. ما از این که توانسیتم بازی جدید و منحصر به فرد بسازیم، افتخار می کنیم. بسیاری از مردم از بازی Child Of Light استودیو Ubisoft Montreal شگفت زده، شده بودند."

Raynaud در ادامه گفت، در طول توسعه بازی Child Of Light اعضای تیم توسعه بازی، مکانیک ساخت بازی های RPG را یاد گرفته اند و این باعث شده است که هسته ای جدید در استودیو شکل بگیرید و افرادی که Child Of Light را ساخته اند، علاقه مند هستند تا دوباره با یک دیگر برای ساخت یک پروژه کوچک دیگر یا یک پروژه بزرگ تر نسبت به Child Of Light کار کنند.

"ما از طرح های دیگر مثل Child Of Light استقبال می کنیم و در آینده فرصت هایی برای ساخت بازی هایی مثل Child Of Light وجود دارد. در حال حاظر هم پروژه های بسیار زیادی وجود دارد که در مراحل ابتدایی و آزمایشی توسعه هستند."

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا