اخبار بازی

شرکت Take Two: عرضه‌ی دو کنسول PS4 Pro و Xbox One S برای این صنعت خوب است

مدیر عامل شرکت محبوب Take Two، ناشر سری بازی‌های GTA و بسیاری موارد دیگر، معتقد است بازیابی سریع چرخه‌ی عرضه‌ی کنسول‌ها که با عرضه‌ی دو کنسول PS4 Pro و Xbox One S و در ادامه با انتشار Xbox Scorpio صورت گرفته برای این صنعت مفید است و منجر به ایجاد کسب و کارهای جدید می‌گردد.

Karl Slatoff، مدیر عامل شرکت Take-Two Interactive، در جریان سخنرانی خود در کنفرانس سالانه تکنولوژی در Phoenix ایالت آریزونا، در رابطه با سخت‌افزارهای جدید صحبت کرده است. "هر زمان که شاهد سخت افزار جدیدی باشیم خوب است، و من فکر می‌کنم تمام سخت‌افزارها برای بازار و به خصوص مشتریان خوب و مفید است، این برای من کافی خواهد بود تا فکر کنم که این مورد یک پیشنهاد قانع کننده برای مشتریان است و اصولاً چیز خوبی‌ست." وی در ادامه بیان داشت:" اساساً این به معنی خالی کردن دلارهای جیب مشتریان نیست، چرا که واقعاً تاثیر عکس دارد. مردم سخت افزار جدیدی دریافت می‌کنند و پس از آن تصمیم به خرید چیزهایی برای آن می‌گیرند. ممکن است این مورد تا قبل از کریسمس رخ ندهد، اما یقیناً تا سه ماهه‌ی نخست سال آینده اتفاق خواهد افتاد. بنابراین من فکر می‌کنم که سخت افزارهای جدید که بتوانند مشتریان را [برای خرید] قانع کنند برای این صنعت مفید و خوب است."

فروش جهانی هر دو کنسول Playstation Pro 4 و Xbox One S تا بدین لحظه خوب بوده و برای کنسول Xbox Scorpio نیز چنین انتظاری می‌رود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا