اخبار بازی

شرکت Square Enix خبر از معرفی یک بازی جدید از سری Final Fantasy می‌دهد

در حالی که هنوز جدیدترین نسخه‌ی مورد انتظار سری محبوب Final Fantasy، یعنی بازی Final Fantasy XV، منتشر نشده به نظر می‌رسد شرکت Square Enix [ناشر این سری] تصمیم به رونمایی از یک بازی جدید از این سری گرفته است.

بازی Final Fantasy 14 هنوز پشتیبانی می‌شود، یک نسخه‌ از این سری اوایل امسال منتشر شد، با این حال به نظر می‌رسد هنوز یک نسخه‌ی دیگر از این سری جزو برنامه‌های شرکت مذکور است.

شرکت Square Enix یک شمارشگر معکوس در وب‌سایت خود قرار داده که چهار روز دیگر خاتمه می‌یابد و به یک بازی موبایل جدید از سری Final Fantasy اشاره دارد. این بازی برای دو پلتفرم موبایل Andoird و Ios عرضه خواهد شد که دنباله‌روی Mobius Final Fantasy‌ است که اوایل امسال برای پلتفرم‌های مذکور عرضه گردید.

اگرچه، نکته‌ی جالب توجه تر این است که این بازی توسط کارگردان Chrono Trigger، آقای تاکاشی توکیتا [Takashi Tokita]، ساخته می‌شود. وی پیامی با این مضمون در صفحه‌ی این شمارشگر منتشر کرده:" Final Fantasy درباره‌ی خشم و اندوه شخصیت‌ها و مبارزات دراماتیک سرشار از انسانیت است. و بیش از هر چیز دیگری، ما نباید فانتزی را فراموش کنیم."

این صفحه شامل یک تصویر هنری نیز می‌باشد که تصویر شاخص این خبر است. جدیدترین بازی این سری، Final Fantasy 15، روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی هنوز تائید نشده اما این احتمال وجود دارد که تا یک سال پس از انتشار این بازی شاهد عرضه‌ی این نسخه نیز باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا