اخبار بازی

شرکت EA تصمیمی برای انتشار نسخه‌ی بازسازی مجموعه‌ی Mass Effect ندارد

بی شک چند سال اخیر [پس از عرضه‌ی نسل جدید کنسول‌ها] دوره‌ی بازی‌های بازسازی شده است، عناوینی بسیاری که در نسل قبل منتشر شده‌اند برای نسل فعلی نیز بازسازی شده و توانسته‌اند پول خوبی را روانه‌ی جیب سازندگان خود کنند. اما هستند بازی‌های بزرگی که هنوز وارد این مسیر نشده‌اند، در حالی که جمعیت زیادی از بازیکنان منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی آن‌ها هستند؛ به طور مشخص می‌توان به سری فوق‌العاده محبوب Mass Effect اشاره کرد که این اواخر شایعاتی بسیاری مبنی بر وجود نسخه‌ی بازسازی آن‌ها در سطح اینترنت نیز منتشر شد.

آقای Peter Moore از شرکت EA در پاسخ به این پرسش که آیا نسخه‌ی بازسازی شده‌ی سری محبوب Mass Effect در آینده منتشر خواهد شد اظهار داشت:" ما شرکتی هستیم که تمرکزمان بر روی آینده است. زمان دیگری نیز این سوال [عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده عناوین انتشار یافته توسط شرکت EA] از من شد که اعلام کردم این کاری نخواهد بود که ما مایل به انجام آن باشیم. ما استودیوهای با استعداد زیادی در سراسر جهان داریم که تمرکزشان بر روی خلق IPها و تجربه‌های جدید و همچنین ارائه‌ی سرویس‌های تازه می‌باشد."

او در ادامه اظهار داشت:" برخی از اعضای ما در این مورد [کار کردن بر روی نسخه‌ی بازسازی بازی‌ها] صحبت کرده‌اند که به هیچ وجه دروغ نبوده. اما تمرکز ما بر روی آینده و خلق IPهای جدید و تجربه‌های تازه خواهد بود. قطعاً در حال حاضر پول در آوردن از این طریق در این صنعت بسیار راحت است، اما همانطور که گفتم تمرکز واقعی ما بر روی ارائه‌ی بازی‌های جدید و تجربه‌های تازه برای مخاطبین‌ ماست."

تمرکز اصلی استودیوی Bioware در حال حاضر بر روی عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این مجموعه تحت عنوان Mass Effect Andromeda می‌باشد که با هدف انتشار در سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دست توسعه است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا