اخبار بازی

شخصی‌سازی شخصیت‌ها در Sword Art Online: Hollow Realization

سایت «دنگکی آنلاین» در آخرین پیش‌نمایش خود از «سورد آرت آنلاین: هالوو ریالیزیشن»، اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کرده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما در بازی‌سنتر همراه شوید.

 

شخصی‌سازی

در «سورد آرت آنلاین: هالوو ریالیزیشن» شما می‌توانید با استفاده از قابلیت ساخت شخصیت، ظاهر شخصیت اصلی بازی «کیریتو» را تغییر دهید. جنسیت، قد، شکل، حالت و رنگ چشم، حالت دهان، مدل و رنگ مو، رنگ پوست، صدا، سلاح و… از جمله تغییراتی هستند که می‌توانید در شخصیت اصلی خود ایجاد کنید.

 

Marshlands

منطقه جدید موجود در بازی «مارشلندز» نام داشته و شامل محیط‌های چون جنگل پر شاخ و برگ، اتمسفر تاریک، آبشار، مرداب سمی و خطرناک و یک غار اسرارآمیز است.

 

هیولا‌های اسم دار

هیولا‌های اسم دار (هیولا‌های بسیار قوی) گاها بر روی نقشه پدیدار می‌شوند. برخلاف باس‌ها، در مبارزه با این هیولا نمی‌دانید که چه وقت ممکن است یکی از ‌آن‌ها ظاهر شود، پس نمی‌توانید از قبل برای مبارزه با وی آماده شوید و باید همیشه مراقب باشید.

 

«Sword Art Online: Hollow Realization»، قرار است پاییز امسال برای PS4 و کنسول دستی PS Vita در ژاپن منتشر شود. نسخه غربی این عنوان نیز سال جاری در تاریخ نامشخصی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا