اخبار بازی

شخصیت و بخش آنلاین جدید Dragon Ball Xenoverse 2

به لطف نمایشگاه «Gamescom» تصاویر و اطلاعات تازه‌ای از عنوان Dragon Ball Xenoverse 2 (DBX2) منتشر شده که وجود یک شخصیت جدید در این عنوان را تایید می‌کند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

تصاویر منتشر شده تایید می‌کند که شخصیت «وگاتا» به جمع شخصیت‌های «DBX2» پیوسته است. درست است که شخصیت «وگاتا» به تنهایی یک مبارزه جدید به حساب نمی‌آید، اما بازیکنان مطمئنا از دیدن حالت «ماجین» او در بازی خوشحال خواهند شد.

 

شخصیت «ماجین وگاتا» طی سال‌ها محبوبیت زیادی میان هواداران «دراگون بال» داشته است. دلیل این موضوع این است که او به این نتیجه می‌رسد که با گذر سال‌ها در حال مهربان شدن بوده و تصمیم می‌گیرد تا دوباره شخصیتی «شیطانی» شود. هرچند از آن زمان تا الان «وگاتا» یک شخصیت مثبت باقی مانده است.

 

لازم به ذکر است که این عنوان بخش آنلاین جدیدی نیز خواهد داشت که شباهتی با مبارزه با یک باس دارد. شش بازیکن می‌توانند به صورت آنلاین با همکاری یکدیگر علیه یک باس عظیم الجسه و کنترل شده توسط هوش مصنوعی، مبارزه کنند. یکی از تصاویر منتشر شده تیمی از مبارزان را نشان می‌داد که علیه یک نسخه بزرگ و میمون مانند «وگاتا» می‌جنگیدند.

 

این بخش تغییری نسبت به نسخه اول به حساب آمده که در آن فقط تا سه بازیکن می‌توانستند در یک تیم حاضر شوند. حال به دلیل تقاضای زیاد هواداران برای داشتن بخش آنلاینی بهتر، تعداد اعضا به شش نفر افزایش یافته است.

 

«DBX2» قرار است ۲۵ اکتبر سال جاری برایPS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در صورت پیش‌خرید این عنوان قابلیت بازی کردن با شخصیت «Black Goku» برای شما فعال خواهد شد.

 

در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا