اخبار بازی

شخصیت محبوب گرالت از سری بازی‌های Witcher روی تمبر می‌رود

فرنچایز The Witcher از محبوبیت خاصی در کشور لهستان برخوردار است؛ همان‌جایی که استودیوی مرکزی سازندگان این فرنچایز واقع شده‌است. محبوبیت این بازی به قدری بالاست که نخست وزیر لهستان در سال 2011 یک نسخه از The Witcher2  را به باراک اوباما هدیه کرد. حالا این کشور موفقیت بازی موردعلاقه‌اش را به شیوه‌ی دیگری جشن می‌گیرد؛ یعنی با چاپ چهره‌ی گرالت بر روی تمبر پستی.

Damien Monnier از اعضای تیم CD Projekt Red عکسی از این تمبر روی حساب توئیتر خود منتشر کرد که بازخوردهای جالبی از سوی طرفداران داشت. شخصی در پاسخ به این توئیت نوشت:«ویچر بزرگ‌‌ترین محصول صادراتی بومی لهستان است.» البته Monnier هم با فروتنی و اندکی چاشنی طنز پاسخ داد:«البته فکر کنم نوشیدنی و گوشت لهستان یک سر‌وگردن بالاتر از ویچر قرار بگیرن.»

 

Geralt is getting his own Polish stamp O__O

 Damien Monnier (@Bacon_is_life) September 15, 2016

 

در سال 2014 ، اوباما مشخصاً از سری ویچر اسم برد و این بازی را نمونه‌ی بارز مشارکت لهستان در اقتصاد جهانی دانست. به جرئت می‌توان گفت که سری ویچر یکی از شناخته‌ شده‌ترین بازی‌های لهستان است. از دیگر استودیوهای لهستانی که نام‌های بزرگی بر دوش می‌کشند می‌توان به Techland (سازنده‌ی Dying Light و Dead IslandThe Farm 51 (سازنده‌ی Painkiller) و People Can Fly (سازنده‌ی Gears of War: Judgement)  اشاره کرد.

جالب است بدانید که شاهکار سی دی پراجکت براساس رمانی با همین نام، نوشته‌ی Andrzej Sapkowski ساخته شده‌است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا