اخبار بازی

شخصیت قابل بازی دوم The Witcher 3: Wild Hunt معرفی شد

CD Projekt Red تایید کرد که Ciri، جادوگر دیگر سری The Witcher، شخصیت قابل بازی دوم The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود.
Ciri جانشین Gerlat نخواهد بود و فقط در بخش‌هایی از بازی قابل بازی خواهد بود. CD Projekt Red نحوه بازی با Ciri را به طور کامل شرح نداده است اما به طور غیر مستقیم اعلام کرد که او دارای قدرتی افسانه‌ای خواهد بود.
Robert Malinowsk از CD Projekt Red در این باره چنین توضیح می دهد: "Ciri تنها در لحظات خاصی قابل بازی خواهد بود، ما از او استفاده خواهیم کرد و داستان را از نگاهی دیگری برای بازیکن‌ها بیان خواهیم کرد تا آن را جذاب تر کنیم. شما زمان زیادی با او بازی نخواهید کرد اما به خاطر اینکه Ciri یکی از بخش‌های مهم داستان را تشکیل می‌دهد به این فکر افتادیم تا به بازیکان‌ها اجازه دهیم تا به این وسیله، با این شخصیت خوب، ارتباط بهتری برقرار کنند. 
ما Ciri را به عنوان ابزاری برای روایت داستان به بازی اضافه کرده‌ایم نه به خاطر مکانیک‌های گیم‌پلی. The Witcher همیشه درباره Geralt بوده است و تغییری هم نخواهد کرد اما زمانی که کنترل Ciri را به دست می گیرید، نگاهی اجمالی به داستان از دید دیگران خواهید داشت.
Ciri یک سلاح زنده است و همه می‌خواهند او را به کنترل خود درآورند. او خواسته‌ها و اصول کاری خود را دارد، پس اینکه فقط او را پیدا کنید مهم نیست. به نظر من این مهمترین بعد شخصیتی Ciri است. Geralt او را از بچگی می‌شناسد، او شاگرد Geralt است و روابط عاطفی نزدیکی با هم دارند. Geralt او را آموزش داده است تا تبدیل به یک جادوگر شود."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا