اخبار بازی

شبیه ساز PS2 بر روی PS4 توسط سونی تایید شد

سونی می‌تواند قابلیت اجرای بازی‌های PS2 بر روی کنسول PS4 را فراهم کند اما این کار با قابلیت Backward Compatibility در Xbox One تفاوت دارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

در اوایل سال 2014، سونی اعلام کرده بود که بازی‌های PS1 و PS2 از طریق شبیه ساز بر روی PS4 اجرا خواهند شد. این ویژگی در PS4 مایه خوشحالی همگان بود که متاسفانه دیگر خبری از این ویژگی نشد.
اما به نظز می‌رسد سونی تصمیم گرفته است که حداقل بازی‌های PS2 اجرا شوند. طی بررسی باندل PS4 توسط Digital Foundry که بازی‌های کلاسیک «Starwars» به همراه «Battlefront» را شامل می‌شود، در حین بررسی نسخه‌های کلاسیک «Starwars» این نکته را متوجه شدند که سه بازی PS2 توسط شبیه ساز بر روی PS4 اجرا می‌شوند. 

طبق به روز رسانی سونی، وجود شبیه ساز در کنسول PS4 که بازی‌های PS2 را اجرا می‌کند، توسط سونی تایید شد اما سونی اطلاعات بیشتری را در مورد شبیه ساز منتشر نکرد. 

«ما در حال کار بر روی تکنولوژی شبیه ساز PS2 بر روی PS4 هستیم تا بازی‌های PS2 در نسل حاضر اجرا شوند. در حال حاضر هیچ اظهار نظری در مورد این موضوع نداریم.» 

طبق گزارش Digital Foundry، کیفیت تصاویر و ویژگی‌های گرافیکی دو بعدی بازی‌های PS2 توسط این شبیه ساز بهتر خواهند شد (Upscale شدند). این شبیه ساز توسط نوارهای سیاه در بالا و پایین تصاویز، بازی‌ها و ویژگی‌های سه بعدی را با رزولوشن 1080p اجرا خواهد کرد، بنابراین تعداد پیکسل‌ها چهار برابر خواهد بود. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا