اخبار بازی

شایعه: PS4 NEO ماه آینده رونمایی خواهد شد

اگرچه خبر ساخت نسخه‌ای پیشرفته‌تر از کنسول Playstation 4 تحت عنوان Playstation Neo تاکنون تائید شده است، اما رونمایی‌ای رسمی تا بدین لحظه از آن صورت نگرفته و اطلاعات موجود تنها شایعاتی است که از سوی منابع خبری مختلف پخش می‌شوند. با این حال ممکن است در نهایت، ماه آینده از این کنسول به صورت رسمی رونمایی شود.

این شایعه برگرفته از خبری است که در وب‌سایت فرانسوی Game Blog منتشر شده و در آن آمده: " در حالی که همه‌‌ی نشانه‌ها خبر از رونمایی از PS4 Neo در نمایشگاه Tokyo Game Show امسال که ماه سپتامبر [شهریور-مهر] برگزار خواهد شد، می‌دهند، اما منابع ما اعلام کرده‌اند که این رونمایی در تاریخ 17 شهریور [7 سپتامبر] در نیویورک صورت خواهد گرفت."

این وب‌سایت پیش از این نیز شایعات مختلفی را منتشر کرده که برخی از آن‌ها به وقوع پیوسته که دلیل کافی برای توجه و اهمیت دادن به این خبر [شایعه] است. با این حال تا زمانی که سونی چیزی را به صورت رسمی اعلام نکند، تمام اطلاعات منتشر شده درباره‌ی PS4 Neo در حد شایعه هستند.

بنابر گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، شرکت سونی مایل است تا کنسول جدید خود را همزمان با انتشار هدست واقعیت مجازی خود یعنی، Playstation VR، عرضه کند که تاریخ عرضه‌ی آن 22 مهرماه [13 اکتبر] سال جاری در نظر گرفته شده است.

اگر سونی تصمیم به انتشار PS4 Neo در سال جاری میلادی گرفته باشد و این اتفاق رخ دهد، کنسول جدیدش یک سال پیش از کنسول میان نسلی مایکروسافت که با اسم رمز Project Scorpio شناخته می‌شود، منتشر خواهد شد که این عمل بر روی کاغذ به نفع سونی خواهد بود. اما بنابر اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده کنسول مایکروسافت مشخصات بهتری از PS4 Neo خواهد داشت که قطعاً کمک بزرگی به موفقیت آن خواهد کرد.

بر طبق اعلام سونی، PS4 Neo تنها یک آپگرید برای PS4 خواهد بود و دارندگان PS4 نیازی به نگرانی ندارند چرا که بازی انحصاری‌ای برای Neo منتشر نخواهد شد و تا پایان نسل فعلی از PS4 پشتیبانی می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا