اخبار بازی

شایعه: 7 سپتامبر زمان ورود آیفون 7 به بازار

با نزدیک شدن به زمان عرضه آیفون 7 به بازار هر روز شاهد شایعات مختلف در ارتباط با ویژگی ها، طراحی و… در مورد این تلفن همراه هستیم. حال شاهد درز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان ورد این تلفن همراه به بازار هستیم. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوبد.

این روز ها بازار شایعات در مورد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بسیار داغ است و همواره نام این تلفن همراه در صدر اخبار دیده میشود، عمده این موارد در ارتباط با استفاده کردن از 2 دوربین در کنار هم (Dual Camera) و حذف ورودی 3.5 میلیمتری هدفون است.

 

Dual Camera

 

حال قصد داریم به اطلاعات جدیدی که به قیمت و زمان عرضه این گوشی به بازار اشاره میکند بپردازیم. با توجه به منابع موجود شرکت Apple برای ارائه آیفون به مانند رویه گذشته عمل خواهد نمود و هر 2 مدل از این تلفن همراه را در تاریخ 7 سپتامبر 2016 به بازار عرضه خواهد کرد. پیش از این نیز فرضیاتی مبنی بر ارائه این گوشی در تاریخ 13 سپتامبر به بازار مطرح شده بود.

در ارتباط با قیمت این تلفن همراه میتوان به برچسب 549 دلاری برای آیفون 7 با ظرفیت 32 گیگابایت اشاره کرد. که نسبت به رقم فعلی این گوشی 100 دلار کاهش قیمت داشته است تا مشتریان بیشتری را جذب نماید.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا