اخبار بازی

شایعه: عنوان Duke Nukem 3D به مناسبت بیستمین سال تولد آن Remake می‌شود

بدون شک بسیاری از ما خاطرات خوبی از عنوان Duke Nukem 3D داریم. بازی شوتر اول شخصی که در زمان خود یکه تازی می‌کرد و با گرافیک، گیم پلی فوق‌العاده و خشونت زیاد بسیاری را مجذوب خود کرده بود.

 

با نزدیک شدن به بیستمین سالگرد تولد بازی Duke 3D، شایعاتی در اینترنت منتشر شده‌اند که به همین مناسبت، نسخه‌ی Remake این عنوان در دست ساخت قرار دارد و به زودی رسماً معرفی می‌شود.

 

منبع شایعه یک پست در وب‌سایت Reddit است اما شمارش معکوسی که در سایت Duke Nukem قرار گرفته نیز به شایعه دامن زده است. به گفته‌ی یکی از کاربران سایت Reddit، شخصی که نامش فاش نشده است اطلاعاتی در مورد نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Duke 3D در اختیار او قرار داده است. بازی Duke Nukem 3D: World Tour نام خواهد داشت و به دست استودیوی Nerve Software (که توسط یکی از کارکنان اسبق id Software تاسیس شده) در دست تهیه است. این استودیو در گذشته روی عناوینی مانند Call of Duty: Advanced Warfare، Call of Duty: Black Ops 3 و بازساری Doom 2 برای Xbox Live کار کرده است.

 

به گفته‌ی شخصی که اطلاعات را منتشر کرده است، World Tour یک ریمیکس از Duke 3D اصلی است که ویژگی‌های جدید بسیاری به آن اضافه خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که قابلیت انجام بازی به صورت آنلاین در قالب Co-Op و Deathmatch نیز در بازی وجود داشته باشد.

 

با وجود اینکه تصاویر منتشر شده از World Tour و شمارش معکوس سایت Duke Nukem مدارک محکمی برای صحت این شایعه به حساب می‌آیند، این احتمال وجود دارد که شمارش معکوس مربوط به موضوع دیگری بوده و تصاویر منتشر شده نیز غیر واقعی باشند و با توجه به نزدیک شدن به بیستمین سالگرد بازی، بعید نیست کاربران اینترنتی برای جلب توجه چنین شایعه‌ای را راه انداخته باشند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

با همه این اوصاف بهتر است منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر شود، اما حتی شایعه‌ی بازسازی Duke Nukem 3D نیز به شدت هیجان انگیز است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا