اخبار بازی

شایعه: سونی در حال بررسی قوی‌تر کردن سخت‌افزار PS4 Neo است

پس از شایعاتی که از سوی منابع مختلف خبری مبنی بر معرفی رسمی کنسول PS4 Neo در تاریخ 17 شهریور [7 سپتامبر] در سطح اینترنت پخش شد، حال شاهد انتشار شایعه‌ی دیگری از این کنسول هستیم که بر طبق آن سونی در حال بازبینی مشخصات فنی این کنسول و تلاش برای افزایش قدرت آن برای عرضه‌ی کنسولی قابل رقابت با کنسول قدرتمند مایکروسافت با اسم رمز Project Scorpio می‌باشد.

بر طبق اطلاعاتی که پیش از این سوی منابع مختلف منتشر شده که اگرچه تاکنون نیز از سوی سونی رد یا تائید نگردیده، کنسول PS4 Neo از نظر فنی ضعیف‌تر از کنسول جدید مایکروسافت با اسم رمز Project Scorpio [که اواخر سال 2017 میلادی منتشر خواهد شد] خواهد بود. بر طبق اعلام مایکروسافت، Project Scorpio از سخت‌افزای 6 ترافلاپسی بهره می‌برد که آن را مناسب برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی می‌کند و آنرا به قوی‌ترین کنسول معرفی شده تا بدین لحظه تبدیل می‌کند.

شایعات گذشته خبر از قدرت 4.4 ترافلاپسی کنسول PS4 Neo می‌دادند، که باتوجه به تائید نشدن رسمی آن می‌توان انتظار افزایش قدرت سخت‌افزاری کنسول میان نسلی سونی را داشت تا توان رقابت با کنسول قدرمتمند مایکروسافت را در میانه‌های نسل داشته باشد. همچنین شایعات خبر از ارسال کیت‌های توسعه‌ی PS4 Neo تا روز‌های قبل از رونمایی رسمی احتمالی آن در 17 شهریور [7 سپتامبر] به بازی‌سازان می‌دهند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا