اخبار بازی

شایعه: دنباله‌ی بازی I am Setsuna در راه است

شرکت Square Enix بتازگی اقدام به ثبت علامتی تجاری در ژاپن کرده که احتمالاً مربوط به دنباله‌ی بازی تازه انتشار یافته I am Setsuna خواهد بود. بر اساس گزارش Gematsu، " Kimi to Kiri no Labyrinth" عنوان این علامت تجاری‌ست که در شاخه‌ی بازی‌های ویدئویی ثبت شده و به معنی "شما و هزارتوی مه آلود" می‌باشد. این نام مشابه و هم قافیه نام ژاپنی بازی I am Setsuna یعنی Ikenie to Yuki no Setsuna است که باعث قوت گرفت این شایعه شده است.

در صورت حقیقت داشتن این شایعه، Kimi to Kiri no Labyrinth بازی بعدی استودیوی Tokyo RPG Factory خواهد بود. استودیویی که پس از انتشار موفقیت آمیز بازی Bravely Default بر روی کنسول 3Ds از سوی Square Enix مسئولیت ساخت I am Setsuna را عهده دار شد. این استودیو با هدف یادآوری روزهای اوج و خاطره‌انگیز بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی [JRPG] فعالیت خود را آغاز کرده است. دورانی که بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی پرچمداران کنسول‌های نینتندو و نسخه‌های اولیه پلی استیشن بودند.

هنوز هیچ خبر رسمی پیرامون این نام و ارتباط‌اش با بازی I am Setsuna از سوی Square Enix منتشر نشده و این امکان وجود دارد که این نام مربوط به یک IP جدید یا نسخه‌ای تازه از دیگر سری‌های این شرکت باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا