اخبار بازی

شایعه: جزئیاتی از داستان و منطقه‌ی Destiny 2 لو رفت

اخیراً شایعاتی در رابطه با بازی Destiny 2، که بنا به گفته‌ی اکتیویژن [ناشر این بازی] سال آینده میلادی [2017] عرضه خواهد گردید، در سطح اینترنت منتشر شده است. این شایعات خبر از نقش بزرگ گروه Cabal در داستان این بازی می‌دهند که احتمالاً مریخ نیز یکی از بسترهای اصلی داستان آن باشد.

با این حال، David Candland از استودیوی بانجی [Bungie، توسعه دهنده‌ی این عنوان] در شبکه‌ی اجتماعی توییتر این شایعات و حدس و گمان‌ها را تکذیب کرده است. البته شایان ذکر است که بانجی هیچگاه نسبت به شایعات واکنش نشان نمی‌دهد بنابراین احتمال کذب بودن این اطلاعات تازه بسیار بالاست؛ اگرچه احتمال همسو و مشابه بودن این موارد با تصمیم‌های بانجی در قبال محتوای این عنوان وجود دارد.

اخیراً شرکت اکتیویژن، ناشر این بازی، بیان داشته که امید زیادی به Destiny 2 دارد تا این بازی بتواند ضمن راضی نگه داشتن طرفداران فعلی خود، افراد جدید و بیشتری را نسبت به این سری علاقه مند کند. این شرکت همچنین اعلام کرده که این بازی در زمان نامشخصی در سال 2017 میلادی وارد بازار خواهد شد. با این حال تاکنون اطلاعاتی از پلتفرم‌های مقصد این بازی مطرح نشده اما امید می‌رود تا کنسول‌های Playstation 4 و Xbox One جزوی از پلتفرم‌های مقصد Destiny 2 باشند. در حال حاضر بسته‌ی الحاقی موفق Destiny: Rise of Iron برای دو پلتفرم Playstation 4 و Xbox One در دسترس است [برخلاف نسخه‌ی اصلی Destiny که برای کنسول‌های نسل هفتمی Xbox 360 و PS3 عرضه شد، این بسته از این پلتفرم‌های مذکور پشتیبانی نمی‌کند].

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا