اخبار بازی

شایعه: تصاویری از مدل اسلیم PS4 منتشر شد

شایعات مدل جدید کنسول محبوب سونی، PS4، تقریباً از آغاز سال 2016 میلادی در سطح اینترنت منتشر شدند و تقریباً اکثر آن‌ها خبر از مدل بهبود یافته این کنسول از نظر سخت‌افزاری و توان پردازشی قدرتمند می‌دادند. هر چند پیش از نمایشگاه E3 2016، آقای Andrew House از سوی سونی وجود این کنسول بهبود یافته از نظر سخت‌افزاری را که با اسم رمز Neo شناخته می‌شود را تائید و رونمایی رسمی از آن را به ماه‌های پیش رو موکول کرد.

سونی نیز چندی پیش خبر از برگزاری رویدادی در تاریخ 17 شهریور [7 سپتامبر] با هدف معرفی محصولات جدید و مرتبط با کنسول PS4 داد که به احتمال زیاد در این مراسم از کنسول PS4 Neo به صورت کامل رونمایی خواهد شد. اما طبق شایعاتی که بتازگی منتشر شده، PS4 Neo تنها مدلی از PS4 نخواهد بود که در جریان این مراسم رونمایی خواهد شد و سونی به معرفی مدل اسلیم و کم حجم‌تر PS4 نیز خواهد پرداخت. این شایعات جدید، درست از زمانی قوت گرفت که یک خرده فروش آنلاین این مدل [مدل اسلیم PS4] را برای پیش خرید در وب‌سایت خود فهرست و تصاویری از بسته‌بندی این مدل بازطراحی شده را نیز منتشر کرده است. شخص دیگری نیز با انتشار تصاویری از جعبه‌ی باز شده‌ی آن خبر از واقعی بودن مدل اسلیم PS4 می‌دهد که احتمالاً قرار است در مراسم سونی به صورت رسمی از آن رونمایی شود.

با استناد به تصاویر تازه منتشر شده، مدل اسلیم PS4 کم حجم‌تر از مدل فعلی PS4 می‌باشد و حاشیه‌های آن نیز به صورت گرد درآمده است. در نسل گذشته نیز سونی از مدل کم‌حجم‌تر و سبک‌تر PS3 رونمایی کرد و احتمالاً آن‌ها برای نسل فعلی نیز چنین برنامه‌ای داشته باشند. زمان زیادی تا مراسم سونی به نام “Playstation Meeting” باقی نمانده است، و صحت این شایعات احتمالاً در این مراسم مشخص خواهد شد.

 src=/files/%2332%20(1).jpg style=

 src=/files/%2332%20(2).jpg style=

 src=/files/%2332%20(3).jpg style=

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا