اخبار بازی

شایعه: بازی Destiny 2 برای PC نیز عرضه می‌گردد

سری بازی Destiny فراز و نشیب‌های زیادی داشته، نسخه‌ی اول آن با واکنش سرد منتقدین و بازیکنان مواجه شد و در ادامه بانجی، توسعه دهنده‌ی این بازی، با عرضه‌ی بسته‌های الحاقی متعدد و مستقل، نظیر Rise of Iron، نظر خیلی‌ها را نسبت به این سری عوض کرد. همانطور که مطلع هستید خیلی وقت است که تائید شده نسخه‌ی دوم این بازی در دست توسعه می‌باشد؛ تاکنون شایعات زیادی پیرامون این بازی نشر یافته که اشاره به جهان بزرگتر و ماموریت‌های بیشتر در قیاس با نسخه‌ی اول دارند، اما اخیراً شایعه‌ی دیگری در سطح اینترنت پخش شده که خبر از عرضه‌ی این بازی برای رایانه‌های شخصی می‌دهد.

به گزارش Jason Schreier از Kotaku، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی در دست توسعه می‌باشد [وی در این چند سال با نشر اطلاعات مختلف پیرامون این برند، منبع قابل اطمینانی محسوب می‌گردد].

شرکت بانجی آگهی استخدامی منتشر کرده که از علاقه‌مندان به تست بازی [تست کنندگان] که تجربه‌ی کار بر روی پلتفرم‌های متعدد را دارند درخواست همکاری کرده است. Schreier ضمن اعلام اینکه Xbox 360 و Playstation 3 جزو پلتفرم‌های مد نظر بانجی نیستند، تائید کرده که PC جزو این فهرست می‌باشد و نهایتاً قرار است بازی Destiny 2 برای این پلتفرم عرضه گردد.

در صورت تحقق این امر، تلاش بانجی مبنی بر رفع کردن مشکلات این بازی [محتوای ناکافی] و پر کردن خلاهای موجود [پلتفرم‌های مقصد] واقعاً ستودنی‌ست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا