اخبار بازی

شایعه انتشار GTA V بر روی PS4 تکذیب شد

در چند روز گذشته، یک توییت جالب که رسمی و از طرف سونی به نظر می رسید، با اشاره به عرضه شدن GTA V برای PS4، شور و هیجان زیادی بین طرفداران این کنسول ایجاد کرد. اما دیروز مسئولان سونی و راک استار اعلام کردند که چنین چیزی صحت ندارد.

ماجرا از آنجا شروع شد که اکانت توییتر SonyUK، در جواب به توویت یکی از طرفداران، گفت که GTA V "فوق العاده خواهد بود، مخصوصا روی PS4." البته طرفدار مذکور، بیش از یک بار به انتشار این بازی بر روی PS4 اشاره کرده بود و ظاهرا فکر می کرد مکان وقوع بازی Vice City است! و جالب تر اینکه در توییتی که برای جواب دریافت کرده بود، به غلط بودن هیچ کدام اشاره نشده بود.

درضمن، اکانتی که چنین جوابی داده، مربوط به کل بخش الکترونیک سونی بوده و ارتباط خاصی به بخش PlayStation سونی ندارد.

سونی هم بعد تر به خاطر این "اشتباه لپی" عذر خواهی کرد و راک استار هم به Kotaku گفت که این ماجرا شایعه ای بیش نبوده. این مورد بار دیگر نشان داد که شبکه های اجتماعی راه مطمئنی برای تایید یک خبر یا حتی شایعه نیستند.

حتی اگر کنسول های نسل بعد هم مقصد GTA V باشند، راک استار و TakeTwo تا به حال هیچ اشاره ای به آن نکردند و با توجه به پروسه طولانی ساخت بازی و نزدیکی انتشار آن به تاریخ انتشار کنسول های نسل بعد، بهترین احتمال، عرضه شدن یک پورت از این بازی برای کنسول های نسل بعد در اوایل سال 2014 است. این بازی هنوز برای PC هم تایید نشده است.

این بازی پر طرفدار در تاریخ 17 سپتامبر برای دو دستگاه PS3 و X360 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا