اخبار بازی

شایعه: آیا Crash Bandicoot به سمت سونی بازگشته است؟

قبل از آپدیت، تو خبر اشاره شده بود که مدیر توسعه محصولات NECA گفت قراره بازی «Crash Bandicoot» رو سونی به دست بگیره و فیگور بازی رو تولید کنند اما طبق آپدیت خبر، یکی از نماینده‌های NECA این رو تکذیب کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

قبل از آپدیت:

بیشتر شواهد گواه بر این بوده که فرانچایز «Crash Bandicoot» قرار است دوباره بدرخشد. طی مصاحبه Pixel Dan در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک، Pixel Dan گفت که مدیر توسعه محصولات NECA، آقای Randy Falk، اشاره به این موضوع کرده که کمپانی آن‌ها نسبت فرانچایز «Crash» و کار بر روی آن در طول آینده خود، بسیار هیجان دارد.  

«بلاخره قرار است فیگور کرش را به لطف سونی دوباره برگردانیم و تولید کنیم. ساخت و تولید اسباب بازی و فیگور‌های جدید از «Uncharted» و «God Of War» در بین دیگر فیگورها از عناوین سونی را در برنامه خود داریم و آن‌ها را عرضه می‌کنیم. هم اکنون من شاهد این هستم که سونی دارد فرانچایز «Crash Bandicoot» را پس می‌گیرد به سمت خود می‌آورد که واقعا هیجان انگیز است.»

NECA یک سری فیگور از شخصیت‌های فرانچایزهایی که در مالکیت سونی هستند را امسال عرضه می‌کند. مجسمه و فیگورهایی از جمله شخصیت Nathan در سری «Uncharted»، شخصیت Sakcboy در سری «Little Big Planet» و شخصیت Kratos در سری «God Of War». حتی NECA صفحه توئیتر خود را با مصاحبه مذکور به روز کرده است. 

توئیتر خاورمیانه سونی نیز توئیت مشکوکی با این مضمون ارسال کرده: «تحت تعقیب‌ترین شحصیت (منظور کرش است) کجاست؟ (کجایی کرش).»

و قبل از این نیز در مراسم PSX سال 2015، Shawn Layden که یکی از رؤسای سونی است، در این مراسم تی‌شرتی با طرح کرش را به تن کرده بود اما این بازی در مراسم معرفی نشد. آخرین نسخه از این فرانچایز «Crash Bandicoot: Mind Over Mutant» نام دارد که در سال 2008 توسط اکتیویژن عرضه شده بود. قبل از اینکه حق مالکیت این ای پی به دست اکتیویژن بیفتند، این بازی توسط استدیوی خوش نام Naughty Dog برای کنسول PlayStation عرضه شده بود. 
در سال 2013، نام این بازی از سایت اکتیویژن حذف شده بود و اشاره به این موضوع داشت که احتمالا سونی این فرانچایز را پس گرفته است اما اکتیویژن این را تکذیب کرد و اذعان داشت که حق مالکیت این فرانچایز و ای پی در دست خودش بوده و به دنبال راهکارهایی برای محبوبیت دوباره این بازی است.

Naughty Dog نیز در مود «کرش» گفت که ایده ساخت این بازی ممکن است با مشکل مواجه شود، گرچه قبلا ماکلیت آن به دست سونی بود.
زمانی که از Arne Meyer پرسیده شد که آیا Naughty Dog بازی را خواهد ساخت یا خیر، گفت: «این بازی به هیچ عنوان از ذهن ما خارج نشده است. زمان خیلی زیادی از ساخت آن نگذشته است اما این‌ها همان مشکلانی است که با Jak And Daxter تجربه کرده‌ایم، پس آیا ساخت آن در حال حاضر منطقی است؟ ما هنوز افرادی را در استدیوی خود داریم که بر ساخت پروژه و بازی «کرش» کار می‌کردند و هیچ وقت گذشته خود را فراموش نکرده‌ایم که یاد گذشته حس نوستالژی خوبی را برای ما در بر دارد. دلیل این که بازی را نمی‌سازیم همان دلیلی است که چرا Jak And Daxter 4 را نساخته‌ایم. نمی‌دانم که آیا ساخت آن در حال حاضر طبق برنامه و استراتژی ما باشد یا خیر.»

آپدیت خبر:

یکی از نماینده‌های کمپانی اسباب بازی و فیگور ساز NECA به گیم اسپات گفت که در حال حاضر این کمپانی فیگور و مجسمه «Crash Bandicoot» را تولید نمی‌کند. پس احتمال دارد که در آینده بر روی فیگور «کرش» کار کرده و آن را تولید کنند. 
قرار نیست این طور باشد چرا که یک نفر صحبت Randy Falk را اشتباه برداشت کرد. قبل این که Randy وارد نمایش شود، درست چند لحظه قبل از ورودش پوستر و عکس «Crash Bandicoot» که بدست هوارادان ساخته شده بود را دید و گفت اگر این فرانچایز به سمت سونی بازگشته بود، ما عاشقانه تمایل به ساخت فیگور «کرش» را داشتیم. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا