اخبار بازی

شایعات از دوربین دوگانه و صفحه نمایش UHD در گلکسی اس 8 می گویند

این روزها دنیای موبایل در تب و تاب پیکسل صفحه نمایش ها و دوربین های دوگانه است. پیش از این در شایعات خوانده بودیم که اپل قرار است در آیفون 7 پلاس از دوربین دوگانه استفاده کند، حال به نظر می رسد سامسونگ هم نمی‌‌خواهد از قافله عقب بماند چرا که براساس جدیدترین شایعات منتشر شده از چین این شرکت قصد دارد تا برای جانشین گلکسی اس 7 از دوربین دوگانه استفاده کند. ظاهرا ماژول دوربین ساخته خود سامسونگ است و طراحی آن بر عهده SEMCO بوده است.

این شایعه جدید به همین جا ختم نمی‌شود و اطلاعات دیگری نیز برایمان دارد و آن هم چیزی نیست بحز افزایش رزلوشن صفحه نمایش، پرچمدار جدید سامسونگ قرار است از صفحه نمایش UHD استفاده کند و دلیل آن احتمالا ارائه تجربه بهتر واقعیت مجازی است. این دو ویژگی تاکنون در تلفن های هوشمند سامسونگ استفاده نشده بود و گلکسی اس 8 اولین تجربه سامسونگ در این زمینه است.

باید منتظر باشیم و ببینیم کدام یک از پرچمداران امسال از دوربین دوگانه استفاده خواهند کرد. همانطور که گفتیم شایعات اولیه خبر از وجود دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس می‌دادند هر چند که شایعات جدید آن را رد کردند، پس فعلا نمی توان نظری در این مورد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا