اخبار بازی

شایعاتی در رابطه با Resident Evil

به تازگی شایعاتی از جانب Dual Pixels که اطلاعاتی از منبع مورد اطمینان Geno دریافت می‌کند، به گوش رسیده است. این منبع که در گذشته در مورد ساخت پروژه های Castlevania: Lords Of Shadows (همانند LOS 2 و MOF) نیز اطلاعاتی درست منتشر کرده بود، این بار شایعاتی در رابطه با سری Resident Evil در دست دارد.

 

بر طبق اطلاعات Geno، کمپانی کپکام با عرضه Resident Evil 6: Final Hope، این سری معروف را به جدیدترین کنسول کمپانی نینتندو یعنی Wii Uخواهد آورد. به نظر می‌رسد این نسخه Gold Edition برای این عنوان باشد و همان طور که انتظار می‌رود، با سناریوی جدیدی به همراه خواهد بود.

گفته شده این سناریو مربوط به کاراکتر Claire Redfield خواهد بود و وقایع این نسخه بعد از Resident Evil 6 جریان خواهد داشت (و شاید این نسخه، زمینه را برای Resident Evil 7 فراهم سازد).

 

هم چنین این نسخه باگ ها و مشلات مربوط به گیم را رفع خواهد کرد.

 

بر طبق گقته های Geno، گیم پد به طور کامل بهینه سازی شده و بازیکنان قادر به بازی کردن بدون روشن بودن TV خواهند بود. هنوز به طور واضح گفته نشده است که آیا این نسخه در انحصار Wii U خواهد بود یا خیر.

 

از دیگر اطلاعات Geno می‌توان چنین برداشت کرد که شایعات مبنی بر عرضه Resident Evil Revelations بر روی کنسول های PS3 و Xbox 360 درست بوده اند. هم چنین گفته شده نسخه HD این عنوان بر روی کنسول Wii U نیز منتشر خواهد شد. وی در رابطه با محتوای اضافی برای این نسخه چیزی نگفته است.

 

در نهایت، گفته شده ادامه ای بر عنوان Resident Evil: Operation Raccoon City نیز در دستور کار قرار خواهد داشت. به نظر می‌رسد این مورد با وجود پایان Cliffhanger (پایان های نیمه تمام) ماموریت های Spec Ops درست باشد و راه را برای ساخت ادامه ای بر این عنوان، باز خواهد گذاشت.

 

گفته شده نام این عنوان، Operation Terrestrial Fear خواهد بود و بر روی کنسول های PS3، Xbox 360، PS Vita و Wii U منتشر خواهد شد.

 

شایعاتی همانند این موارد یقینا تا E3 سال بعد رونمایی نخواهند شد. کپکام هنوز این اطلاعات را تایید یا تکذیب نکرده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا