اخبار بازی

شايعه : نمايش God of War 3 , Uncharted 2 – كاهش قيمت PS3 و… !

سايت D-PAD يك سري اطلاعات در مورد همايش ساليانه اعضاي Sony Computer Entertainment كه جمعه در لندن برگزار شده است عرضه كرده است. اين اطلاعات فعلا در حد شايعه هستند.

منبع اين سايت ادعا كرده كه David Reeves مقداري درباره بخش فروش و بحث اقتصادي در مورد PS3 پرداخته است و اعلام كرده در ماه March يك تغييراتي در قيمت اين كنسول به وجود مي ايد كه احتمالا تا ماه March بايد منتظر كاهش قيمت باشيم. احتمال داده ميشود در زمان عرضه Kill Zone 2 اين تغييرات اعمال شود.

بعد از ان Reeves اعلام كرده كه انها در قسمت Pal داراي install base بيشتري نسبت به X360 هستند و در سال 2009 اين install base بسيار بيشتر هم خواهد شد. وي همچنين درباره سرمايه گذاري بيشتر در PSN در اينده و سود 150 ميليون پوندي اين شركت در سال 2008 توسط PSN سخن گفت.

همچنين Media Molecule در حدود چهار ماه است كه در حال ساخت LittleBigPlanet براي PSP هستند و اين بازي در نمايشگاه يك نمايش كوتاه داشت. همچنين MotorStorm براي PSP در حال ساخت است و البته تاريخي براي عرضه اين دو بازي معلوم نيست.

نكته ديگر اين بود كه علاوه بر نمايش Killzone 2 يك نمايش 30 ثانيه اي از Uncharted 2 پخش شد كه خوب به نظر ميرسيد هر چند پيشرفت انچناني در زمينه گرافيكي نبايد از بازي انتظار داشت. بازي تقريبا مثل شماره اول بود و نكته بدي در ان به چشم نميخورد. اما در اخر يك نمايش بي نظير از God of War 3 به نمايش در امد. منبع خبري D-PAD متوجه نشده اين تريلر كاملا CG بوده و يا قسمت هايي از ان CG. گويا در چندين صحنه زوايا دوربين به گونه بوده كه انگار اين قسمتي از نمايش از خود بازي بوده. همچنين نمايش خيلي عالي بوده. در اين نمايش Kratos در حال چنگ با چندين غول يك چشم Cyclops بوده است.( ممنون از K1 (Kenji

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا