اخبار بازی

سی‌دی پراجکت در پی استخدام تهیه‌کننده برای Cyberpunk 2077

خالق عنوان بسیار موفق «The Witcher 3: Wild Hunt»، در پی استخدام تهیه‌کننده برای اثر بعدی خود است. برای اطلاع از جزئیات با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

استودیوی لهستانی «سی‌دی پراجکت»، سال پیش عنوان ویچر 3 را عرضه کرد که با بازخوردهای مثبت منتقدان و هواران همراه شد. پس از آن با انتشار بسته‌الحاقی «Blood and Wine» توسعه این اثر پایان یافت و حال تمام تمرکز استودیو متوجه اثر نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی آن‌ها، تحت نام «سایبرپانک 2077» شده است.

به هر حال مراحل تولید بازی اکنون جدی‌تر دنبال می‌شود و استودیو در پی استخدام تهیه‌کننده برای پروژه است. آن‌ها به دنبال فردی با دو سال سابقه در تولید فیلم یا بازی‌های AAA هستند. همچنین این پیشنهاد برای کسانی که خارج از لهستان زندگی می‌کنند، بسته جابه‌جایی و آموزش زبان لهستانی را نیز شامل می‌شود.

با توجه به اینکه همیشه برای توصیف بازی از عبارت بلندپروازانه و وسیع استفاده شده است، به نظر می‌رسد مدت‌ها تا پایان تولید و انتشار آن فاصله داشته باشیم.

همچنین سی‌دی پراجکت در حال حاضر مشغول ساخت یک سری فرعی از ویچر، با نام «Gwent: The Witcher Card Game» است، که تمام تمرکز خود را بر بخش بازی کارتی عنوان اصلی گذاشته. این اثر برای سه پلتفرم اصلی، در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا