اخبار بازی

سینماگران وارد عرصه گیم شوند

جمشید مشایخی:

سینماگران وارد عرصه گیم شوند

بازیگر مجموعه «کمال الملک» گفت: بازی های ایرانی باید سوژه جذاب داشته باشد و سریال های ایرانی با محتوای جدید می تواند به بازی تبدیل شود.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیادملی بازی های رایانه ای، «جمشید مشایخی» با بیان اینکه نمایشگاه بازی های رایانه ای نباید نمادین برگزار شود افزود: اینگونه محافل فرهنگی می تواند به محیطی برای تبادل اطلاعات و تجربیات تبدیل شود تا در آینده ای نزدیک شاهد تولید بازی هایی با کیفیت بهتری در بازار باشیم.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی، زمان و مکان برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای باید در بهترین شرایط باشد تا همه اقشار جامعه در آن شرکت کنند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» تاکید کرد: هر مسوولی که قصد خدمت به جامعه را داشته باشد باید مسیر آن را پیدا کند؛ صنعت گیم به عنوان یک هنر تازه تاسیس باید بتواند به سرعت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

مشایخی یادآور شد: حضور طراحان، بازی سازان، تهیه کنندگان، کارگردانان و هنرمندان در کنار هم می تواند فضای نمایشگاه را متحول و از نقطه نظرات آنها به نحو احسن استفاده شود.

وی همچنین به بازیهای مهیج غربی اشاره کرد و افزود: بازی سازان باید در ساخت بازی از تنوع استفاده کنند تا برای مخاطب جذابیت داشته باشد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش» به اثرگذاری بازی های رایانه ای در میان کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: بازی های رایانه ای به سرعت میان قشر کودک و نوجوان نفوذ کرده و این بازی ها تنها با جذابیت و محتوای باکیفیت می تواند با تولیدات خارجی رقابت کند.

سومین نمایشگاه وجشنواره بازی های رایانه ای تهران،مردادماه امسال برگزارمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا