اخبار بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای BioShock: The Collection بر روی PC مشخص شد

شرکت 2K Games، ناشر بازی BioShock: The Collection، سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی بر روی پلتفرم PC [رایانه‌های شخصی] را از طریق صفحه‌ی استیم [Steam] این بازی اعلام کرد. همچنین این شرکت جزئیات نحوه‌ی ارتقای دو نسخه‌ی نخست این سری که از طریق شبکه‌ی Games for Windows Live خریداری شده‌اند را نیز مشخص کرد.

اگر دو قسمت نخست این سری [Bioshock و Bioshock 2] را پیش از این از طریق استیم خریداری کرده‌اید، دریافت نسخه‌ی بازسازی آن‌ها به راحتی صورت خواهد گرفت، اما اگر دو نسخه‌ی اعلام شده را از طریق Games for Windows Live خریداری کرده‌اید برای دریافت نسخه‌ی بازسازی آن‌ها باید مراحل پیچیده‌تری [نسبت به نسخه‌ی استیم] را بگذرانید. برای قسمت نخست این سری [Bioshock] باید تیکتی در بخش پشتیبانی وب‌سایت شرکت 2K Games حاوی مدرکی [اسکن رسید خرید یا ایمیل تائیدیه خرید] مبنی بر اثبات خرید این قسمت، ثبت کنید تا قادر به دریافت نسخه‌ی بازسازی آن باشید.

مراحل دریافت نسخه‌ی بازسازی قسمت دوم به مراتب ساده‌تر از قسمت نخست است. برای انجام این کار، تنها باید کد نسخه‌ی Games for Windows Live این قسمت را وارد استیم کنید تا این نسخه به کتابخانه‌ی بازی‌های شما در استیم افزوده شود.

همچنین در صورتی که مایل به تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی این سری در کنار نسخه‌ی بازسازی‌ آن‌ها باشید، این امکان برای شما فراهم است و نسخه‌های اصلی نیز در کنار نسخه‌های بازسازی‌شده به کتابخانه‌ی بازی‌های شما اضافه خواهند شد. از سوی دیگر اما، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی BioShock Infinite شامل پلتفرم رایانه‌های شخصی نمی‌شود چرا که این نسخه مطابق استاندارد‌های نسل فعلی‌ست و با بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن اجرا می‌شود.

BioShock Infinite در تاریخ [13 سپتامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نسخه‌ی استیم آن نیز در تاریخ  [15 سپتامبر] در دسترس قرار خواهد داشت.

فضای مورد نیاز

Bioshock:  25 GB

Bioshock 2: 25 GB

BioShock Infinite: 20 GB

تمامی سه نسخه: 70 GB

 

 حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل: Windows 7 Service Pack 1 64-bit

پردازنده: Intel E6750 Core 2 Duo 2.66 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHZ

حافظه‌ی رم: 4 GB

کارت گرافیک:  DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 7770 / Nvidia GeForce GTX 560

 

سیستم پیشنهادی

سیستم عامل: Windows 7 Service Pack 1 64-bit

پردازنده: 3 GHz Quad-Core

حافظه‌ی رم: 8 GB

کارت گرافیک: 2 GB ATI Radeon HD 7970, 2GB Nvidia GeForce GTX 770 یا بهتر

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا