اخبار بازی

سیستم رانندگی در Watch Dogs 2 بهبود یافته است

 

یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از مردم با آن در نسخه اول «Watch Dogs» مشکل داشتند، سیستم رانندگی و فیزیک آن بود. حال این افراد و در برخورد با شماره دوم باید خوش‌حال باشند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

تهیه کننده ارشد Watch Dogs 2، آقای «Dominic Guay» اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که سیستم رانندگی این عنوان -نسبت به قبل- بهبود پیدا کرده است. وی اشاره کرد که سیستم رانندگی نسخه اول باعث دو دسته شدن بازخوردها شده بود؛ که همین امر ثابت می‌کند، این سیستم احتیاج به تغییر دارد.

برای ساخت ادامه، تیم تولید WD از شعبه «Reflections» یوبی‌سافت برای طراحی مدل رانندگی کمک خواسته است. چون رانندگی نقش پر رنگی در شماره آتی بازی می‌کند، تیم توسعه باید راهی برای بهبود آن پیدا می‌کرد. اینجاست که Dominic Guay از حضور استودیو Reflections در کنارشان ابراز خرسندی می‌کند.

از آنجایی که WD2 یک عنوان اکشن است، دلیلی برای بهبود سیستم رانندگی آن احساس می‌شد. فیزیک و سیستم راننندگی  «شبیه سازی» در نسخه اول، حسی را القا می‌کرد که این بخش به خوبی کار نمی‌کند، دلیل این امر هم اجبار بازیکنان برای کنترل شبیه سازی و سریع بازی بود که باعث می‌شد اغلب اوقات کنترل خودروی خود را از دست بدهند.

سیستم رانندگی در WD2 به صورتی طراحی شده است که مردم بتوانند بدون دردسر زیاد، همزمان رانندگی کنند و به شلیک با تفنگ خود بپردازند. تیم توسعه به بازخوردها توجه کرده و امیدوار است که زمان انتشار بازی در نوامبر سال جاری، شخصی با فیزیک و سیستم رانندگی، مشکلی نداشته باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا