اخبار بازی

سیزن‌پس بازی Final Fantasy XV شامل 4 شخصیت برای بخش آنلاین 4 نفره است

بتازگی جزئیات جدیدی از Season Pass بازی مورد انتظار Final Fantasy XV منتشر شده است؛ پیش از این می‌دانستیم که این Season Pass شامل 6 بسته خواهد بود. برخی از این بسته‌ها بر روی داستان برخی شخصیت‌های حاضر در این بازی تمرکز دارند، با این حال یکی از آن‌ها 4 شخصیت به بخش 4 نفره‌ی آنلاین این بازی می‌افزاید.

3 بسته‌ی داستانی با محوریت بر روی شخصیت‌های Gladiolus، Ignis و Prompto می‌باشد که کنترل کامل آن‌ها را بر عهده خواهید گرفت. این بسته‌های داستانی شامل مناطق و هیولاهای جدید و همچنین سلاح‌های بیشتر می‌شوند. ترتیب انتشار بسته‌های الحاقی داستانی شخصیت‌ها به این شرح است : Gladiolus، Ignis و Prompto.

Haruyoshi Sawatari تولید کننده‌ی بسته‌های الحاقی این بازی، در جریان مصاحبه‌ای که با وب‌سایت VG247 داشته بیان کرد:" هر کدام از اپیزودهایی که بر روی یک شخصیت متمرکزند، گیم پلی و المان‌های جدیدی را شامل می‌شوند که عملکرد گیم پلی اصلی بازی را تغییر می‌دهند. هر یک از این بسته‌ها پیرامون یک شخصیت و رفتار منحصر به فرد آن است که ستاره‌ی آن‌ها [بسته‌های الحاقی] محسوب می‌گردند."

هنگامی که تمام این بسته‌های الحاقی پیرامون یک شخصیت خاص منتشر گردند، شخصیت اصلی بازی، Noctis به بخش 4 نفره‌ی آنلاین افزوده می‌گردد که با نام Comrades شناخته خواهد شد. این حالت به هر بازیکن این اجازه را می‌دهد تا کنترل یک شخصیت خاص را بر عهده گیرند، که البته به صورت جداگانه [در صورت عدم خرید Season Pass] نیز قابل دریافت هستند."

بازی Final Fantasy 15 روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. Season Pass این بازی با ارزش 29.99 دلار قابل تهیه است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا