اخبار بازی

سونی هنوز به نسل کنسول‌ها اعتقاد دارد

از زمانی که دو شرکت توسعه دهنده‌ی کنسول‌های بازی‌های ویدئویی، سونی و مایکروسافت به ترتیب از کنسول‌های Playstation 4 Pro و Xbox Scorpio رونمایی کردند، مردم به گمانه‌زنی در رابطه با پایان نسل کنسول‌ها پرداختند. این مورد از زمان اعلام مایکروسافت مبنی بر انتشار بازی‌هایش برای هر دو پلتفرم Xbox و رایانه‌های شخصی [Windows 10] بیشتر قوت گرفت.

سونی اما حداقل، شرکتی‌ست که به نسل کنسول‌های اعتقاد دارد. معمار اصلی کنسول Playstation 4، آقای مارک سرنی [Mark Cerny]، در گفتگویی که با وب‌سایت GamaSutra داشته بیان کرد:" من به نسل‌ها اعتقاد دارم. نسل‌ها چیز خوبی هستند. بنابراین، از لحاظ فلسفی، ما به آن‌ها اعتقاد داریم. ما باور داریم که [نسل‌ها] ادامه می‌یابند و [عرضه‌ی PS4 Pro] یک عرضه‌ی میان نسلی‌ست."

او در ادامه گفت:" ما باور نداریم که نسل‌ها در حال خاتمه یافتنند. آن‌ها واقعاً برای این صنعت و جامعه‌ی مخاطبین بازی‌های ویدئویی مفیدند. اما اهداف اصلی برای عرضه‌ی PS4 Pro متفاوت با چیزی‌ست که می‌اندیشید."

از آنجا که مارک سرنی، یکی از گردانندگان اصلی بخش کنسول‌های سونی، اعلام می‌کند که به نسل کنسول‌ها باور دارد پس می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم تا در سال‌های آینده سونی از نسل جدید کنسول خود رونمایی کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا