اخبار بازی

سونی: مخاطب ها و طرفدارهای سبک شوتر به سمت PS4 می روند

با توجه به گفته «سونی»، طرفدارهای بازی‌های شوتر و یا تیراندازی، «Playstation 4» را به عنوان کنسولی برای این نوع بازی‌ها را برای خود انتخاب می کنند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

«سونی» تمرکز زیادی بر قراردادها با «ترد-پارتی‌ها» دارد که از این جهت، بر تمام بازی‌های محبوب و به شدت مورد انتظار سبک شوتر در تعطیلات کریسمس نیز تمرکز دارد. سونی معتقد است که طرفدارهای سبک شوتر، کنسول «PS4» را به عنوان پلتفرم اصلی خود در نظر دارند. 

مخاطب‌های بازی‌های شوتر تمایل دارند که به سمت PS4 بروند. همچنین به بازی Star Wars: Battlefront که به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلیل این موضوع است، اشاره شد. آخرین تریلر از بازی، آرم و لوگوی «Playstation» را نشان داد. 

با توجه به این موضوع، DLC بازی Call Of Duty به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می شود که البته مانند بازی Destiny نیست که سونی ویژگی‌های اتحصاری برای آن در نظر داشت تا بازیکن‌های Destiny به سمت PS4 بروند. 

«زمانی که ما برای اولین بار تبلیغ تلویزیونی «Battlefront» را مشاهده کردیم، به طور ناگهانی چیزی به ذهن همه در دفتر کار خطور کرد. بنابراین ما انتظار و توقع زیادی از Battlefront در زمان لانچ و سال بعد داریم.»
بر خلاف دو بازی Destiny و Call Of Duty، بازی Star Wars: Battlefront هیچ محتوای انحصاری برای Playstation ندارد.  

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا