اخبار بازی

سونی: فروش هدست PSVR به خوبی در جریان است

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR در نهایت ماه گذشته به عنوان سومین هدست واقعیت مجازی بزرگ [اصلی و جریان ساز این بازار نوپا] وارد بازار شد و این طور که به نظر می‌رسد فروش این دستگاه مطابق انتظارات سونی‌ست. پیش از این سونی اعلام کرده بود که پیش بینی می‌کند این هدست در زمان انتشارش چند صد هزار واحد فروش داشته باشد، اخیراً نیز به بروزرسانی وضعیت فروش این کنسول پرداخته و اعلام کرده که فروش این دستگاه مطابق انتظار آن‌هاست.

این خبر از سوی Kenichiro Yoshida، رئیس امور مالی سونی، اعلام شده هر چند وی آمار دقیقی از فروش آن ارائه نداد. با این حال، آخرین باری که این شرکت گزارش فروش خود را اعلام کرد منتهی به جمعه 9 مهر ماه [30 سپتامبر میلادی] که پیش از عرضه‌ی این هدست صورت گرفته و این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد اعلام آمار فروش دقیق این دستگاه از سوی سونی باشیم.

این فروش مثبت خبر خوبی برای شرکت سونی‌ست چراکه فروش این هدست برای این شرکت با سود همراه است نه زیان. قیمت مناسب این هدست در قیاس با رقیبان، یکی از نکات مثبت آن است که بی شک در فروش خوب آن بی تاثیر نیست اما با این حال باید اشاره کنیم که برای استفاده از این هدست نیاز به یک دستگاه کنسول Playstation 4 نیز خواهید داشت که باز هم وضعیت برای کسانی که از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند نامناسب است.

در حال حاضر دو نسخه از این هدست در بازار یافت می‌شود، یکی که تنها حاوی این هدست می‌باشد و 399 دلار قیمت دارد و دیگری نیز یک باندل 499 دلاری شامل محتوایی بیشتر است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا