اخبار بازی

سونی: حق مالکیت Crash Bandicoot در اختیار اکتیویژن است

حق مالکیت بازی «Crash Bandicoot» در اویل برای ناتی داگ بود و سپس سازنده سری «Call Of Duty»، اکتیویژن، آن را تصاحب کرد. به تازگی، آقای Adam Boyes نیز این موضوع را در توئیتر تایید کرد که این ip متعلق به اکتیویژن است، جرا که شایعات زیادی در مورد «Crash Bandicoot» پخش شده بودند که سونی آن را پس گرفته است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید. 

«بله، همان‌طور که قبلا هم گفته بودم، اکتیویژن حق مالکیت «Crash Bandicoot» را دارد.» 

در ماه جولای سال 2014، استودیوی ناتی داگ که خالق «Crash Bandicoot» بوده و در اختیاز سونی است، گفت در این فکر هستند تا زمانی این فرانچایز را زنده کنند. آقای Arne Meyer در مورد فرانچایز «Crash Bandicoot» گفته بود: «ما هرگز گذشته خود را فراموش نکرده‌ایم و این امر (ساخت کرش) برای ما و طرفداران به خاطر نوستالژی، عالی خواهد بود.» 

با این حال، به نظر نمی‌رسد که احیای این فرانچایز به زودی رخ دهد. Meyer توضیح داده بود که ساخت «Crash Bandicoot» جدید یا چهارمین قسمت از فرانچایز «Jak and Daxter»، با مسیر کنونی و اهداف توسعه دهنده مذکور (ناتی داگ)، مطابقت ندارد. 
«بهتر است بر روی چیزهایی که در حال حاضر استعداد و توانایی خود را بهتر در آن نشان می‌دهیم، تمرکز داشته باشیم چرا که مطمئن نیستم ساخت این دو عنوان کلاسیک جزو آن‌ها باشد یا خیر». Meyer در توضیح استعداد و توانایی این استودیو، اشاره به دو فرانچایز داستان محور و سینماییک Uncharted و The Last Of Us داشت. 

به تازگی نیز شایعه شده بود که «Crash Bandicoot» به سمت سونی بازگشته است که در ماه فوریه امسال، اکانت خاور میانه سونی در توئیتر، این توئیت را ارسال کزده بود: «شخصیت تحت تعقیب (Crash)… کجایی Crash؟» 
قبلا گفته شده بود مدیر کمپانی اسباب بازی سازی NECA، اشاراتی به ساخت فیگور شخصیت Crash و بازگشت آن به سونی کرده بود که البته بعد از آن، این کمپانی آن را تکذیب کرد و گفت که صحبت‌ها و توضیحات صورت گرفته توسط مدیر این کمپانی، اشتباه برداشت شده بود. 
در PlayStation Experience 2015 نیز، آقای Shawn Layden تی‌شرت یا طرح Crash را به تن کرده بود اما در این مراسم، هیچ خبری از این بازی نشد. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا