اخبار بازی

سونی تائید کرد که فروش PlayStation VR با سود همراه خواهد بود

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR از سونی، ارزان ترین دستگاه واقعیت مجازی‌ست که در بازار یافت می‌شود، این هدست در مقایسه با دو دستگاه Oculus Rift و HTC Vive با قیمت کمتر 399 دلاری فروخته می‌شود. فروش یک دستگاه با قیمت کمتر نسبت به رقبا عملی تازه از سوی سونی نیست، اما برای عده‌ای قابل توجه است که این عمل سونی با چه هزینه‌ای انجام می‌شود.

Shawn Layden رئیس بخش استودیو‌های جهانی سرگرمی‌های تعاملی سونی [Sony Interactive Entertainment World Studios] اخیراً در رابطه با این دستگاه گفتگویی با Polygon داشته و اعلام کرده که سونی از فروش این هدست سود می‌کند.

در حالی که این مهم از نظر مالی برای سونی وضعیت خوبی را رقم می‌زند، مصرف کنندگان نیز به نحوی مطلوب از آن بهره می‌برند چرا که هر شرکتی از فروش یک دستگاهش سود ببرد پشتیبانی خوبی از آن خواهد داشت. این مورد خلاف با پشتیبانی سونی از دو دستگاه PS Vita و Playstation Move است چرا که با توجه به فروش کم آن‌ها سونی پشتیبانی خوبی از آن‌ها نمی‌کند.

با توجه به عرضه شدن هدست واقعیت مجازی PlayStation VR در کنار دو دستگاه دیگر، رقابت این سه برای کسب بازار نوپای هدست‌های واقعیت مجازی مورد توجه خواهد بود. با این حال همانطور که ذکر شد، بازار هدست‌های واقعیت مجازی نوپاست و باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا این تکنولوژی جدید در صنعت بازی‌های ویدئویی موفق خواهد بود یا خیر.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا