اخبار بازی

سونی به موفقیت GT Sport و دیگر عناوین انحصاری بسیار امیدوار است

 

با توجه به شرایط فعلی و آنچه که در گذشته روی داده، کمپانی سونی بسیار به عناوین انحصاری آینده خود امیدوار است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

آقای «Kenichiro Yoshida» رئیس امور مالی سونی، در جلسه کسب درآمد اخیر این کمپانی اذعان داشت که عنوان بسیار موفق «Uncharted 4: A Thief’s End» (آنچارتد 4) توانسته است 14 درصد فروش [بخش پلی استیشن] را افزایش دهد. وی فروش کلی بازی تا به امروز را فاش نکرد، اما فروش 2.7 میلیونی بازی در هفته اول عرضه را متذکر شد.

با توجه به فروش بسیار موفق آنچارتد 4 در اوایل سال جاری میلادی، اکنون سونی انتظار دارد دیگر آثار انحصاری پلی استیشن 4 در سال 2016 از جمله «گرن توریسمو» نیز، فروش بسیار خوبی داشته باشند. وی همچنین اشاره کرد از زمانی که فروش پلی استیشن 4 در حال افزایش بوده است، باید روند رو به رشدی نیز برای عناوین فرست پارتی وجود داشته باشد. سپس او چنین بحث را خاتمه داد که سونی انتظار بسیاری برای موفقیت بازی‌های انحصاری در پایان سال جاری میلادی دارد.

طی ادامه امسال، سونی عناوین «Gravity Rush 2»، «The Last Guardian» و البته «گرن توریسمو اسپورت» را به انتشار خواهد رساند. مضاف بر اینکه آثار انحصاری VR نیز عرضه خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا